Aprilia Claissic 50

Jeg har sådan en aprilia classic 50, ellers en sjov og dejlig cykel.
Men er der nogle som ved om og hvor man kan få forkromet evt et styr og andre små dele, her omkring viborg jeg kan ikke lige selv finde noget.
Og hvis nogle ligger inde med reservedele til sådan en aprilia classic 50, vil jeg gerne købe næsten alt, det er den model som ser ud som en rigtig motorcykel jeg vil have lagt et foto på men kunne ikke hit ud af det biggrin Er der nogle som har prøvet at bygge sådan noget op selv, jeg tænker på at lave nogle dele selv som jeg vil de skal se ud, alt er jo skide dyret til sådan en maskine den laves heller ikke mere min er en 2003 model det var den sidste de lavede. sad
Bag efter skal jeg igang med en gammel Honda 550 ccm som er bygget op som en chopper, men står temlig rusten lige nu confused
Håber på nogle kan hjælpe lidt.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja mange tak Hr. Grossmann jeg vil prøve og tage kontakt til dem, det lyder jo til man kan få et tilbud på de ting jeg skal have lavet.
Mange tak jeg har aldrig set den side før så Tak igen.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Joo det var da så lidt. Men du skal vide det ikke er helt billigt. Jeg sidder her med det nye Vmax, nummer 109, der står noget om noget crom lak på side 68. Måske det var noget? ps. Det skulle heller ikke være det billigste. Ellers mener jeg at have set noget billigt lak ved davidsen der også skulle være noget krom, men jeg har ingen erfaringer.

ok jeg holder ikke vmax bladet men kan måske se det ved en ven, ja jeg har godt nok set chorm lak og prøvet det, men det ser ikke rigtig ud man kan se det ikke er rigtig chorm, også er jeg ikke tilfreds da den jo så falder i værdi, jeg venter på svar fra Herning Chorm fabrik, da jeg har sendt mail ned med billeder af det jeg gerne vil have lavet, men jeg er jo nok bare en lille fisk i deres store net, jeg har et kædeskærm, 2 sideskjolde et styr samt nogle bremse dele og fod hviler samt en ryg til sædet, og vil godt give 1000kr for det men de skriver ikke tilbage og jeg ringede til dem men hende jeg fik fadt i kun ikke sige noget, og det kunne ikke lade sig at tale med en boss.
Jeg overvejer også at male det hele istedet for, fik tilbud fra en mc meler på 1500 kr hvor jeg hade alle de dele med samt en tank og 2 skærme for/bag skærm og begge fælge alt i dyb sort, så går og tænker lidt på det laver farve tegninger for at se hvordan det ser ud.

man bliver aldrig for gammel til at lære nyt

L.Sindalsen

Mariagerfjord

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også