Puch Maxi :)

Hej Alle.

Jeg er ny på forummet, og jeg er mindst lige så ny med den puch maxi jeg lige har købt.

Der står den måske skal indstilles i tomgang.. Jeg mener det er en P eller K model jeg har købt.

Hvad betyder det og hvordan gør man det?

Mvh

Tuketuk
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
K det står for kickstart, P det står for Pedal smile

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Nu er det ved at være længe siden jeg sidst har pillet ved en knallert, men sidder der ikke en tomgangsskrue på karburatoren på sådan en sag, du kan skrue lidt på?

Mvh

Mark Herskind

Citat fra Puch-Freak

K det står for kickstart, P det står for Pedal smile


Altsåå... Det ved jeg godt smile Forresten skal den så trædes i gang hvis det er en P model? eller sidder der også en kickstarter?

Hvordan indstiller man den så den går rigtig i tomgang ?

/tukeuk
Der sidder 2 skruger på karburator, den en styre tomgangen, de er normalt guld, og det er den der ikke sidder inde i et "huld" der er tomgang sådan er det i hvertfald på min (puch maxi k E50

Og på en p skal du "cykle" den i gang, eller sætte den op på støtte foden og træde pedalerne runde, er kun næsten sikker tongue men der er vist ikke kick start

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
og den måde du instiller den i tomgang, er ved at starte den, uden at give gas, så skruger du på den til der lyder "rigtig", så den ikke trækker for meget eller går i stå smile

håber det kunne bruges smile

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Annonce
Jeg takker mange gange smile

Det var rigtig hjælpsomt... SÅ ved jeg det til imorgen... Uhh jeg glæder mig til at få den biggrin hehe..

Mvh

Andreas
Det var da så lidt smile

håber du kan få det til at virke, for det er pisse irreterene at have en ståne der ikke virker ordenlig :/

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Kan man dreje på den skrue der med fingrene ?

Og kan man vælge den dovne vej når man skal male sin puch ved at vælge spraydåser..

Mvh

Andreas
Det tror jeg godt man kan, men det er meget nemmere med en skrugetrækker eller kniv tongue

Det man larkering, der er en anden tråd om det, kan ikke lige finde den, men der er en god måde at gøre det på smile

Hva man ikke ved, har man ikke ondt af
Ang maling, så er der mange ungdomsklubber der har et mekanikhold, hvor du kan rode med knallerten. I nogen tilfælde har de også maler-faciliteter..

Mvh

Mark Herskind

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også