Spørgsmål om FZ50

JEg har lige købt en FZ50. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor jeg får fat i nogle nøgler til henholdsvis styrlåsen og benzindækslet?
Nøglen til forhjulslåsen passer dog i låsen til styret men kan ikke dreje, så går ud fra det skal være en anden.

Ved benzintanken på venstre side sidder en lås til en krog, hvad er den til?

 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øh hvad fejler du, tre indlæg med samme indhold. Hvad med at fjerne de to ?

V.h. Håndværkeren
køber en knallert uden nøgler der passer lyder som en der er stjålet..
Den krog er til din styrthjælm. og nogle styrlåse kan bores ud og så sæt en ny i.. tankdæksel kan vel også købes med nøgle til..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har en puch monza, og der Sidder den ene nøgle knækket i styrlåsen, og den anden er forsvundet i årenes løb. sådan er det med de gamle.


 

prøv at tage den knækkede nøgle ud med en nål.. og se om ikke der står et nummer på den knækkede nøgle.. Ikke stumpen i låsen.. så burde du kunne købe en ny

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Som der står skrevet, check lige den ikke har en fortid i registeret. Det er surt at smide tid i en knallert der ikke kan tegnes police på fordi den er stjålet.

For år tilbage havde jeg en MAXI 2K, denne blev stjålet. 3 år efter fik jeg en opringning fra en mand som havde istandsat den. Nu skulle der police på, det kunne han så ikke lige......

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja det er utroligt at man køber noget hvor der ikke findes nogle nøgler til, jeg handler en del med scooter og små motorcykler, og det første jeg ser efterer om alle nøgler er der og de passer og om der er nogle papire på dem, så går man ikke helt fejl i byen men ellers er der som før skrevet i et indlæg nummer på nøglerne så er det bare få nogle nye købt.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

den er registreret, så der skulle ikke være nogle problemer. Men med det nummer på nøglerne, hvor går jeg så hen og får et nyt sæt med alle nøglerne i?

 

www.kgi.dk har en masse
så sætter du bare en ny tænding og smider den gamle ud. Har selv gjort det, fordi min nøgle knækkede i låsen - det er easy
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis