Stillads - leje pris ?

Hej Alle,

Hvad er en normal pris for stillads til et 1½ plan hus hvor der skal skiftes tag?
Grundplan = 120 kvm - tag = 170 kvm.

Indtil videre har jeg fået en pris på ca. 27.000 for opsætning/nedtagning og ca 350 kr pr døgn.
(Prisen er uden lift, skakt eller tårn eller noget smart)

Er det normalt?
(Jeg ved godt at man ikke kan sige en præcis pris uden at se huset, men jeg troede måske at det ville koster 27.000 kr inkl alt. Det kommer jo hurtigt op over 35000 kr)


//ChristianC
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg syntes det lyder vildt..!

Jeg har et 1 plans hus, som jeg satte stillads op selv.. hentede og afleverede også selv, måtte køre 2 gange, med hjælp fra en kammerat... samme mål som dig 120 m2 og 160 m2 tag.

leje for stillads var for 8 dage ca 3000 kr.
(mure stillads, med forlængere, rækværk, afstivning osv. lejede endda også lidt ekstre, så jeg kunne gå på stillads helt ud til containeren ude ved vejen.)


Så hva med at gøre det selv ? det løber jo hurtigt op, med 2 mand der skal stille det op pille ned.... jeg satte det selv op på en aften.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Nu gik jeg ud fra, han selv ville ligge taget, da der normalt er stillads med i tilbud fra en håndværker...!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Prisen er ikke ved siden af vil jeg sige svarer nogenlunde til de priser jeg har hørt rundt omkring.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

prisen er ikke urealistisk - stillads koster bare...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis