PDF maker

Nogen der kender noget software, der kan konvertere mange word dokumenter til PDF-filer på en gang uden indblanding fra brugeren mellem hver konvertering? I Adobe Acrobat kan man f.eks. godt bede om at omdanne mange dokumenter på en gang, men man skal ind og godkende filnavnet mellem hver konvertering. Det behøver ikke være gratis...

hilsner
Martin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra hushus

Nogen der kender noget software, der kan konvertere mange word dokumenter til PDF-filer på en gang uden indblanding fra brugeren mellem hver konvertering? I Adobe Acrobat kan man f.eks. godt bede om at omdanne mange dokumenter på en gang, men man skal ind og godkende filnavnet mellem hver konvertering. Det behøver ikke være gratis...

hilsner
Martin


Prøv at kigge her:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=word+to+pdf&meta=


Jeg vil tro freepdfxp (søg på google) klarer jobbet. Det virker som en printer og jeg har brugt det til mange opgaver fra konvetering af tekniske tegninger til 100 siders manualer. Det virker robust og sikkert. opgaven bliver så at få word til automatisk at "printe" f.eks alle dokumenter i et directory, jeg mener blot du kan selecte dem fra windows explorer, højreklikke og vælge funktionen print/udskriv.
Du bliver bedt om at installere ghostscript under installationen som er det program der i baggrunden konverterer postscript fra printerdriveren til PDF.

Christian
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis