Papirløs trailer

Hej
Kort fortalt går historien ud på en efterladt/forladt trailer i nærheden af hvor jeg bor..efterhånden fik nogle knægte øje på denne efterladte/forladte trailer og begyndte at ødelægge den.. jeg tog traileren med hjem og startede en eftersøgning af ejeren ...efter nogen tids ringen til en hel række motorkontorer lykkedes det mig at opspore ejeren..troede jeg.. men manden der stod registreret som ejer havde solgt traileren for mere end 10 år siden og der var aldrig kommet nogen efter papirer eller lign.. og iøvrigt var han flintrende ligeglad med den trailer..jeg kunne sgu gøre med den hva jeg ville... jeg ku smide den ad H...... til hvis jeg ville...men traileren er sådan set fin nok... og jeg ville da gerne ha papirer på den ...men hvordan i himlens navn gør jeg det??
Jeg kender den "rigtige" ejers navn osv osv.. men han vil ikke snakke om den trailer..i al fald dengang...så jeg kan nok ikke få ham til at underskrive noget...!!
mvh
Hej Kort fortalt går historien ud på en efterladt... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah. Men ejeren er jo dig nu. Så hvis du kan papir på det. Så skulle problemet være løst. Ved ikke engang om du skal have kvittering. Jeg solgte en bil for ca. ½ år siden, hvr reg. attesten var bortkommen. Den nye ejer fik ny reg attest UDEN min underskrift.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis