Billige granitbordplader

Nogen herinde der har erfaringer med billige granitbordplader - evt online handel eller i forretning...? Der skal være undersænket vask og induktionskogepladebiggrin
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg skulle for et par år siden bruge et mindre stykke granit til et væghængt toilet - jeg undersøgte steder som silvan og et stenhuggeri i århus - men det var super dyrt. Silvan kunne naturligvis smide en billig plade i nakken på mig - men så kostede det en mindre formue at få den skåret så den passede.

Vi endte med at bestille plade ved en producent uden for horsens........og nu er det så jeg ville have fortalt dig hvad fabrikken hed, men kan fandme ikke huske det - han blev omtalt som granit-nick, men det hed virksomheden med garanti ikke. Spørger lige generalen når hun kommer hjem i morgen....

Men min pointe var at de var billige, kvaliteten var god og relativ hurtig levering biggrin
Hej

Prøv www.bordpladen.dk Jeg har selv brugt den flere gange til både store og små plader - Det er super nemt at tegne sin bordplade og priserne er rimelige.

Mvh.
Mugge
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis