Basketball Bane (Underlag)

Hej, mig og min far har et rimelig stort projekt kørende. En halv basketball bane, ude i haven.

Problemet er bare, at havens underlag er græs og en basketball ikke hopper så forfærdeligt godt på græs.

Så vi har tænkt os at ligge sport-tiles* derude, men for at ligge dem skal man bruge en lige og hård underflade. Det er der vores problem ligger. Hvilken underflade er billigst? Cement, asfalt, fliser?

Tak på forhånd, Jonathan.

PS: Lidt infomation omkring sport-tiles, for de nysgerrige:
http://www.produnkhoops.com/basketball_courts/court_description.html
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Log på :www.dba.dk Kig under "bortgives" i dit område... Der er MED garanti mindst 10 mennesker der vil forære dig deres gamle havefliser eller indkørsel, hvis du bare selv fjerner den.

Når det så er sagt, så er asfalt altså også ok at spille på.
Hvis der lægges det hårde underlag behøver man vel ikke andet for at bolden kan hoppe. Ellers er fliser klart gratis da mange gerne vil af med de gamle derhjemme. Har selv planer om næsten det samme. En tennisbane som også kan bruges til andet som fx. basket. Her vil jeg grave 60cm af græsplænen og lægge 45cm stabilgrus, armeringsnet og til sidst et betondæk. Oven på vil jeg nok finde en dug (gulvtæppe) som kan lægge ude.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis