Tråden er låst

S: Netværkskamera til overvågning

Et stk vivotek IP7131, som jeg har købt på postordre i USA, da IP kameraer er så forbandet dyre her i landet.
Det er blevet "til overs" da jeg fik bestilt flere end jeg skulle bruge. Jeg har betalt over kr. 1100,- i moms, told, import, porto og diverse administrationsgebyrer, plus et tilsvarende beløb for selve kameraet. Nypris i DK er ca. 3000,- lidt mere hos de autoriserede forhandlere.

Features:

- 3GPP mobil overvågning
- Realtime (25 fps) VGA overvågning, MPEG4
- PoE, power over Ethernet, så den kan få strøm fra netværksledningen (lig med en mindre ledning, og der er ikke behov for elektrikker for at installere strøm)
- Digital IO til sensor, alarm osv.
- Med 16 kanalers software
- Kan optage på en PC'er eller serve billeder til eks. internet eller lokalnet.
- Har alle moderne features, eks. netoptagelser (fra 1.5 Lux), udskiftelig optik osv.
- Monteringsarm medfølger
- Strømforsyningen er US, så du skal købe en konverter, bruge PoE eller finde en anden 12v strømforsyning.


Er i original emballage og har aldrig været åbnet. Passer i de fleste hærværkssikrede kamerahuse.

Priside kr. 1800,-
Hjælp til montering/installation kan evt. medfølge i mit lokalområde

Evt. bytte med gipsplader eller nogle VVS arbejdstimer.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så kan du jo vælge at købe der, og se om de vil installere kameraet for dig gratis. Eller om de vil bytte for en palle gipsplader. Det tvivler jeg dog på.
Og ingen af de to forhandlere er autoriserede forhandlere, så de har helt sikkert ikke kameraet på lager. Jeg har derimod en retail boks stående på bordet ved siden af mig.
Det er også underordnet. Nu er det blevet solgt, og til prisen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis