Nedrensning af loft - Det var Sørens!!!

Hej Gør det selv folk!!

Jeg er ved at renoverer min entree, men er stødt på et problem.

jeg ville rense loftet for maling, og for at finde ud af hvordan og med hvilken metode gjorde jeg som følgende:

Jeg tog en våd klud, og prøvede at vaske overfladen. Der var ikke nogen hvad maling på kluden, så min konklusion var, at det måtte være plastmaling.

Jeg gjorde så det i går aftens, at jeg købte noget tapetklister i røverkøb (lorte butik forresten), og klaskede en masse på loftet, og så husholdningsfilm udenpå. Ideen var, som beskrevet flere steder her og på nettet, at bløde malingen op og så skrabe det væk.

I dag prøver jeg så, og malingen hænger hverken i flager, eller kan skrabes af. Den er ligeså hårdfør som før!

Hvad f...... gør jeg ?

Hilsen en ung herre i nød!! wink
Hej Gør det selv folk!! Jeg er ved at renoverer... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
........... og husk så at grunde spartelen godt med en microgrunder efter du har slebet den ..........ellers falder det nemlig ned på et tidspunkt ..............og brug så en forgrundet filt .......... og vend den rigtige side udad ............ det er nemlig ikke altid lige meget ....... læs anvisningen på rullen ......

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
"og husk så at grunde spartelen godt med en microgrunder efter du har slebet den ..........ellers falder det nemlig ned på et tidspunkt " - falder spartlen ned hvis man ikke bruger microgrunder? Ja dét var ligegodt sørens !! biggrin
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jamen det er præcis det jeg gør.. wink Der var lige et ordentligt hul i loftet fandt jeg ud af. Så det skulle lige ordnes med noget mørtel først.. så nu kan jeg gå igang med at spartle i weekenden.. Det bliver fantastisk og beskidt!
Citat fra SteffanØsterbro

Hej Gør det selv folk!!

Jeg gjorde så det i går aftens, at jeg købte noget tapetklister i røverkøb (lorte butik forresten), og klaskede en masse på loftet, og så husholdningsfilm udenpå. Ideen var, som beskrevet flere steder her og på nettet, at bløde malingen op og så skrabe det væk.

I dag prøver jeg så, og malingen hænger hverken i flager, eller kan skrabes af. Den er ligeså hårdfør som før!


Husk at det skal være stivelsesklister (uden pva). -Ellers så virker det ikke...


-
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også