Midlertidig el-vandvarmer

Goddag,

Jeg står foran større ombygning og nu vil jeg gerne have oliefyret ud. Dels er tanken ved at være tom og dels skal oliefyret væk da det står i vejen på den nuværende placering i bryggers. Oliefyret skal erstattes af pillefyr i værksted, men inden jeg når så langt vil jeg sætte en midlertidig el-vandvarmer op på loftet ligeover der oliefyret står nu. Er det noget problem omskifte de to ting og det er vel ikke den større operation.
Tænker på at sætte en sådan op: http://vvs-eksperten.dk/index/metro-elvandvarmer-110l-p6010
Men vil prøve at finde en brugt.

Tak for svar, Mvh Mhoff
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Fiahgt

Ja, det er sådan én jeg gerne vil bruge når min ombygning er færdig. Jeg har tænkt på en kombi mellem el, sol og fjernvarme.
Min spørgsmål gik nu mest på om det er ukompliceret at sætte en midlertidig el-vandvarmer på, hvor oliefyr står nu. Vil jo helst ikke ofre en formue på noget midlertidigt. Alternativt skal jeg fylde olietanken op med dyre dråber...
Er det ikke bare at flytte rørene og sætte strøm til?

Mvh Mhoff
Jo hvis det bare er til at lave varmt vand med kan du bare sætte den til. Det er nok lige dyrt nok og varme hele huset op med den jo.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Mange tak for svaret :-) Ja, det er bare til varmt vand indtil fyret kommer igang inden næste fyringssæson.
Vi har brændeovn som supplement.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis