Kvik Køkken

Vi skal i gang med at totalrenovere et hus, og i den forbindelse skal der også et nyt køkken til. Vi har fået et tilbud fra Kvik Køkkener på 70.000 kroner (det er et ret stort køkken). Er der nogen som har erfaringer med Kvik Køkkener? Hvordan synes du/I kvaliteten er? Vi er også i gang med at hente tilbud fra Sønderborg Køkkenet, men jeg har indtryk af, at det er noget dyrere. Vi har også overvejet Designa Køkkener.

Hilsen Henriette

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er selv ved at sætte et kvik køkken op i disse dage, og der er intet at komme efter, kviliteten er rigtig fin. Den er også en del bedre end et designa køkken, hvilke jeg har sat en del op af.
Skal ikke kunne udtale mig om deres bordplader, da jeg mener at alle køkken firmaer generelt er for dyre med dette, det kan sagtens betale sig at købe det hos en anden leverandør.
Og hvis i har tid til det, så vent til de kører noget tilbud, jeg fik en integrebar opvaskemaskine med til en værdi af 7500,- ved at købe for 35000,- så det er jo også en slags rabat smile
Skal forresten lige nævne at det er mano højglans hvid jeg sætter op hjemme ved mig selv.
Kvik højglans hvid er kanon!

Mvh Jax
Jeg har netop selv fuldstændig gennemrenoveret et parcelhus og opsatte i den forbindelse et IKEA køkken som jeg er yderst tilfreds med. Kiggede også på KVIK men kom til den konklusion at kvaliteten hos IKEA var steget til niveau med blandt andet KVIK´s billige modeller og IKEA var billigere og i sin grundskal meget lig KVIK køkkener. Fordellen ved IKEA er at det er fleksibelt mht at skifte låger og greb ud meget billigt hvis man en dag bliver træt af at se på de gamle. IKEA har alt andet lige flere modeller at vælge imellem end KVIK. brugte 30.000 uden hvidevarer på køkkenet hvoraf de 10.000 blev brugt på en bordplade med bar i specialmål i mål 265 x 180 i massiv eg. Kan du undvære en sådan bordplade bliver det rigtig billigt :p Deres hvidevarer er dog ikke noget at gå efter. Find de mærker du vil ha på nettet og find derefter den der har den billigst på f.eks www.pricerunner.dk - gå derefter ind til f.eks Kølemøller på Frederiksberg eller en Elgiganten eller andre der kører prisgaranti og vis dem dine udskrifter med dine varer fra nettet du vil have og hvor billigt du kan få dem på nettet. Bed om et samlet tilbud der naturligvis er billigere samlet set end hvad du kunne have fået dem til på nettet og vupti har du et rigtigt billigt lækkert køkken for omkring de 50.000.
Mange tak for jeres svar smile

Jeg tror valget falder på et Kvik køkken. Det tiltaler os mest. I det tilbud vi har fået fra Kvik kan jeg godt se, at prisen på bordpladerne er ret dyr. Så der vælger vi nok en anden leverandør. Og hvidevarerne køber vi i Tyskland. Tosset at gøre andet når man nu bor ved grænsen wink

Fiaght: Er JKE Design ikke et lidt dyrt køkken? Vi har også hentet tilbud fra Sønderborg Køkken, og de mente ikke vi kunne få et køkken for under 100.000 ekskl. hvidevarer. Springer vi på et Kvik køkken, kan det gøres for godt 90.000 inkl. hvidevarer (stort køleskab, emfang, induktionskogeplade og indbygningsovn).

Hilsen Henriette

 

Annonce
Det syntes jeg ikke det er. Det der koster er alle detaljerne i sådan et køkken og ikke skabselementerne. Men kan godt være det er lidt dyrt. Men det er også en god kvalitet det er i.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

har selv monteret KVIK inventar i køkken, bad og garderobe, og er ovenud tilfredse
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har sat rigtig mange køkkener op, og min erfaring siger mig at det er detajlerne man betaler for, men er man lidt kreativ og fiks på fingerne, så vil jeg helt klart anbefale IKEA det er 1/5 af prisen end hos de store køkkenfirmaer, og så er der ingen leveringstid, det hele er på lager, beslag og elementer er på fuld højde med andre mærker (synte jeg), det eneste jeg kan se overfladerne på låger ect. på IKEAS højglans er det folie og ikke lakeret.
Deres hårdehvidevarer skal du holde dig fra det er bras. men god fornøjelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis