vvs: armaturer til baderummet. ?

Er der nogen der kender nogle baderumsarmature som kan anbefales.
Jeg har kigget vilde meget igennem på nettet, men det er for det meste det samme de sælger. Og jeg kender ikke de smartere mærker som kunne være mere "IN".

Det jeg lige har i tankerne er noget som sidder i væggen i stedet for at komme op af bordpladen, og det samme med bruseren hvor der ikke er det rør op af væggen.
Jeg er lidt lost på det område. Har lige været til Boligmesse i Bellacenteret i fredags., men uden held.
Nogle idéer ?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
AndersA
AndersA
93 3000
Har selv lige lavet badeværelse med Axor Steel serien med vand ud af væggen og rainshower brusehoved. Det ser rigtig godt ud og fungere super. Vi er i hvert fald glade for det.

Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

AndersA
AndersA
93 3000
Et andet mærke som laver nogle ret lækre ting er KWC. De har nogle produkter som er lidt industrielle i looket. Har selv deres køkken vandhane (den med lys i - bruger det aldrig men det ser godt ud :-))

Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Annonce
Annonce
Nif
Nif Trådstarter
295
Uha nu blev det godt nok svært. Vi har ellers kigget på SÅ meget. Men intet kommer i nærheden af de eksempler som lige er beskrevet.
Axor Starck havde bla. idéen vi søgte.

Denne her er cool og kunne godt blive til en deal.
http://www.vvs-shoppen.dk/pi/NYHED_Svedbergs_Only_One_håndvask_armatur_26768_.a spx

Sammen med denne
IsyContract 3-huls Armatur fra

Og så lige KWC med lys i tuden biggrin

Hvor går man hen hvis man skal se disse produkter. De har ikke været til at se i Kvik, HTH osv.

Ja jeg ved godt at mange VVS folk hader det som pesten, men det er da bare det smukkeste armatur der findes efter min og mange andres mening. Med det armatur øger du værdien af dit hus ved et salg til folk der har lidt forstand på, og går op i design osv. Men ja der er mange fede armaturer smile
Annonce
green
green
823 3200
Det der hedder Idrotech ligner meget Vola - rigtigt meget...

Har selv Vola og elsker det - selv om det er hundedyrt.

Green

Nif
Nif Trådstarter
295

Ja et stykke tid siden denne tråd har været aktiv. Takker mange gange for input. Valget fandt dengang på Vola i bruserum og ved badekar. Er ikke noget så langt at jeg har fået kigget på noget til håndvask. Synes ikke de er lige så smarte. Meeen det ender det jo nok med.

MEEEEN. Hvilke wc skal man vælge. Troede sådan noget var standart, men opdagede at når man køber et indbygningsstavit fra Geberit følger der ikke cisterne med. Og så kan man vælge et hav af typer rundt omkring. Hvad er jeres meninger her ??

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Populært lige nu

1. blanding af tørbeton
    Lav-Hus (læst 1374 gange)
  2. M1 og N virker med forkerte ledningsfarver
    Belysning (læst 490 gange)
  3. Minirensningsanlæg og serviceaftaler
    Lav-Hus (læst 406 gange)
  4. Trykimprægnerede strøer indendørs
    Lav-Hus (læst 265 gange)
  5. Halmballer som jordforbedring.
    Lav-Have (læst 294 gange)
  6. Forbind afbryder og stikkontakt
    Belysning (læst 2015 gange)
  7. Er der banker uden negativ rente
    Over hækken (læst 13032 gange)
  8. Hvorfor bliver min mælk sur før tiden?
    Lav-Mad/drikke (læst 2572 gange)
  9. solbruser =bakteriebombe?
    Lav-Have (læst 662 gange)
  10. Man skal hore meget før ørene falder af (el besparelse)
    Grøn energi og sparetips (læst 738 gange)

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Find byggemarked

Vi har samlet alle byggemarkeder i Danmark.
Søg på postnummer her:

Se alle byggemarkeder her