vvs: armaturer til baderummet. ?

Er der nogen der kender nogle baderumsarmature som kan anbefales.
Jeg har kigget vilde meget igennem på nettet, men det er for det meste det samme de sælger. Og jeg kender ikke de smartere mærker som kunne være mere "IN".

Det jeg lige har i tankerne er noget som sidder i væggen i stedet for at komme op af bordpladen, og det samme med bruseren hvor der ikke er det rør op af væggen.
Jeg er lidt lost på det område. Har lige været til Boligmesse i Bellacenteret i fredags., men uden held.
Nogle idéer ?

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et andet mærke som laver nogle ret lækre ting er KWC. De har nogle produkter som er lidt industrielle i looket. Har selv deres køkken vandhane (den med lys i - bruger det aldrig men det ser godt ud :-))

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Uha nu blev det godt nok svært. Vi har ellers kigget på SÅ meget. Men intet kommer i nærheden af de eksempler som lige er beskrevet.
Axor Starck havde bla. idéen vi søgte.

Denne her er cool og kunne godt blive til en deal.
http://www.vvs-shoppen.dk/pi/NYHED_Svedbergs_Only_One_håndvask_armatur_26768_.a spx

Sammen med denne
IsyContract 3-huls Armatur fra

Og så lige KWC med lys i tuden biggrin

Hvor går man hen hvis man skal se disse produkter. De har ikke været til at se i Kvik, HTH osv.

 

Annonce
Ja jeg ved godt at mange VVS folk hader det som pesten, men det er da bare det smukkeste armatur der findes efter min og mange andres mening. Med det armatur øger du værdien af dit hus ved et salg til folk der har lidt forstand på, og går op i design osv. Men ja der er mange fede armaturer smile
Det der hedder Idrotech ligner meget Vola - rigtigt meget...

Har selv Vola og elsker det - selv om det er hundedyrt.

Green

Ja et stykke tid siden denne tråd har været aktiv. Takker mange gange for input. Valget fandt dengang på Vola i bruserum og ved badekar. Er ikke noget så langt at jeg har fået kigget på noget til håndvask. Synes ikke de er lige så smarte. Meeen det ender det jo nok med.

MEEEEN. Hvilke wc skal man vælge. Troede sådan noget var standart, men opdagede at når man køber et indbygningsstavit fra Geberit følger der ikke cisterne med. Og så kan man vælge et hav af typer rundt omkring. Hvad er jeres meninger her ??


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis