akku boremaskine til 1000 kr

jeg skal købe en boremaskine og har 1000 kr den skal bruges til små opgaver i huset/hobby brug men det må gerne være noget der kan holde i længere tid så meget kvalitet så muligt som jeg kan få for de penge.. er der nogle der kan hjælpe??
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg mener Harald Nyborg har en 12v De Walt til 999kr.... Ellers brugt fra den blå avis...

Anders
det afhænger jo af hvilken type mur du tænker på?

Jeg har en 12v 2.0 amp makita og en 14,4v black & decker, de kan begge bore i leca, træ osv, og black&decker kan med slag bore i de fleste mursten, MEN har en min boremaskine med ledning ved siden af, vil jeg altid nappe den til at bore i sten med smile

Makita'en er en lækker lille maskine til langt de flest opgaver, men skal der muskler til, f.esk. 80 mm skruer i træ, så duer den ikke.
Hvad skal du helt praecist bruge den til? Bare haenge et par billeder op eller lidt stoerre goer det selv arbejde? Og hvad skal du primaert bore i?

Jeg startede selv ud med at koebe en B&D til omkring 1000 kr. En ok maskine til lige at skrue et par enkelte skruer i med. Men hvis du skal arbejde i laenge tid af gangen/stoerre projekter, saa fandt jeg ud af, at den ikke var tilstraekkelig. Har koebt en Dewalt 925 til lige under 2000. Den er kraftigere og har en meget laengere batteritid.

Har du kun 1000 kr, og skal bore i sten/beton saa koeb en 220V boremaskine i stedet. Det tror jeg du vil faa mere gavn af.
jeg skal bruge den til at hænge ting op er lige flyttet i lejlighed og skal have en masse op når jeg er færdig med det skal den kun bruges til hobby brug og hvis jeg skulle flytte igen ellers skal den bare bruges til små opgaver..
men vil gerne have en derholder længe og en model man vil kunne købe batterier til i fremtiden?. bor tæt på grænsen er der nogle der ved om der kan spares penge der?
Annonce
Med mindre du koeber en dyr maskine, saa kan det vaere lige meget med at koebe nye batterie. Et nyt batteri koster typisk 300-500 kroner. Soerg for at koebe en maskine med to batterier. Det er traels at loebe toer for stroem midt i en arbejdsopgave.

Hvis det ikke er haard beton. Saa koeb en ok 220 V boremaskine og en billig skruemaskine til at skrue med. Rart at have, naar man skal samle moebler m.v.
set på gul & gratis

Det er ikke mig der sælger !

men maskinen er kanon har en selv momentet i den er 75 nm

vedr og hente over grænser ,det er for lidt man sparer jeg har set på priserne i maxbahr i flensburg og på visse varer er det dyrere og handle dernede end i dk

Boremaskine, Bosch Splinterny GSB 14,4 VE-2 Proffesional M. 2 Batterier . Nypris 3299,00kr Sælges for 1400,00kr
Pris: 1.400,-
Annoncen er blevet set 115 gange
Føj til favoritter
Kontaktoplysninger: Postnummer: 5240 odense nø
Telefon: 26126688
Haraldnyborg har et super tilbud på en 12 v MAkita med tilbehør og 2 stk. 2AMP bat til 1200 (koster over 2000 de fleste steder)

I tyskland kan du få en Metabo impuls 14,4 v (testvinderen fra Tænk og test) til 179 euro (incl. 2 stk. 2AMP bat.) søg på idealo.de
- lillebroderen er også fornuftig, lettere og billigere http://www.elektroshopwagner.de/product_info.php/info/p105285?utm_campaign=idealo_105285&utm_source=idealo&utm_medium=preissuchmaschine&utm_content=textanzeige&campaign=idealo&et_cid=2&et_lid=20

Men bosch´en nævnt ovenfor er da også interessant.

vh peter
Det vigtigste er at du køber med batteri på over 2 amp. Jeg har en DEWALT 12,4 v med 1,3 amp - magen til svag maskine skal man lede længe efter! Det køb har jeg fortrydt mange gange.

Mvh Mhoff
Citat fra stenoer

Haraldnyborg har et super tilbud på en 12 v MAkita med tilbehør og 2 stk. 2AMP bat til 1200 (koster over 2000 de fleste steder)

I tyskland kan du få en Metabo impuls 14,4 v (testvinderen fra Tænk og test) til 179 euro (incl. 2 stk. 2AMP bat.) søg på idealo.de
- lillebroderen er også fornuftig, lettere og billigere http://www.elektroshopwagner.de/product_info.php/info/p105285?utm_campaign=idealo_105285&utm_source=idealo&utm_medium=preissuchmaschine&utm_content=textanzeige&campaign=idealo&et_cid=2&et_lid=20

Men bosch´en nævnt ovenfor er da også interessant.
'

Jeg købte Makitaen hos HN sidste år - dog uden tilbehørspakken - og jeg har været meget tilfreds med den til almindelig brug. 8 mm betonskruer er den dog ikke så glad for wink, men så er det godt man har sin 220 V...

Batteriet holder rigtigt godt - helt enig i at man skal op i 2Ah - man bliver træt af et 1,2-1,3 Ah batteri (har prøvet det tidligere...)
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis