Alu plade.

Jeg vil ha fat i en alu plade som skal gå fra gulv til loft hvor min fladskærm skal hænge. størrelse ca 1,5m bred og min 1,5m høj.

Det er så meningen at den skal sættes fast på væggen sådan at der er 3-5cm friktion indtil væggen så der er plads til ledninger

Hvor kan jeg få sådan en og hvad vil den koste
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En såkaldt dørkplade måske? (Godt ord at søge på) De kan jo se helt dekorative ud med "skridsikrings-mønsteret".

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hej.


Skal det være en alm glat plade, eller dørkplade?
Hvor tyk havde du regnet med pladen skulle være?

De mål du skriver er ikke en standart plade, så den skal klippes / skæres til, derfor er det nok nemmest at købe den gennem et smedefirma eller lignende.

Mhv
Sømanden
Hvis du justerer dine forventninger til bredden til 1250mm har du en reel chance for at få en plade gennem den lokale smed.

En sådan plade vil typisk kunne leveres i en længde på 2500mm.

Har du besluttet dig for, hvad du vil give for projektet - alu-plade er ikke det billigste i forhold til f.eks en aluzink-belagt stål-plade. Til gengæld vejer det jo ikke så meget

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

For det første har du åbenbart ikke ret højt til loftet, 1.5 m???

Bortset fra det, som jeg har forstået det skal pladen "svæve" en 3-4 cm fra væggen, og din fladskærm skal hænge på den.
Har du overvejet hvilken dimension din plade skal have? Mindst 6 mm gods, den bliver dyr og tung.
Du skal nok overveje at montere en tyndere plade på en Multiplexplade eller lignende, kontaktlim er nok den bedste løsning.

MvH,

Bent.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis