Grimme havemøbler i teak...

molly
molly
3 7700
Jeg har nogle havemøbler i teak, som kun er to år.Jeg er træt af al den tid, der skal bruges på rens + olie hvert år. Er der nogen herinde der har prøvet med gori 44???? Jeg havde tænkt mig at vælge farven sort, er det dumt??
På forhånd tak......Molly
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Hej

Vil da ikke sige det er dumt, fordi du umiddelbart sagtens ville kunne bruge gori 44.
Dermed opnår du jo som du selv siger, at slippe for vedligeholdelse hvert år.
Men det er kun dig selv der kan afgøre om det det rigtige, der er jo også en vis charme ved teaktræ, dog desværre meget arbejde. Men gori 44 er bestemt ikke noget dårligt valg. Start eventuelt med at give det et sted hvor det ikk ses, eventuelt under sædet, så kan du se om farven passer dig smile Held og lykke med det smile
Lopus
Lopus
915 7000
men hvorfor sort..! hvorfor ikke tage en teaktræs farve, så er der ingen der kan se du har snydt...! det kunne være det blev et hit.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
molly
molly Trådstarter
3 7700
Mange tak for de gode råd. Har endnu ikke bestemt mig sådan 100%.
Fortsat god weekend.
Annonce
Annonce
je__ns
je__ns
8514 0
Mon ikke Molly her efter 3 år, har fået klaret problemet

jacquedavis er det så dårligt at sælge havemøbler, at du er nødt til at reklamere, på "ulovlige" måde

jens
maurua
maurua
3 1000
bruge en farvet teak eller noget naturligt, der supplerer de træ i stedet.

A stair not worn hollow by footsteps is, regarded from its own point of view, only a boring something made of wood. - Franz Kafka (Havemøbelsæt,Havemøbler tilbud)

Annonce
Annonce
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Malgodt.dk

Malgodt er en af de mest populære maler-butikker på nettet. Vi har et godt samarbejde med dem, som giver dig gode priser i webshoppen.

Se mere

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her

Se også