kan man selv resette service

Hejsa

Jeg har hørt at man selv kan resette service interval på en M B Sprinter model 906 på instrumenbordet er der nogen der ved hvordan man gør det ???
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja det kan du godt er spedometer er det med 2 knapper der sider ved hver sid af meteret eller er den med en knap hvor der står km/vist et ur og lidt til højre sider en¨¨plus minus knap
Citat fra eksmek

ja det kan du godt er spedometer er det med 2 knapper der sider ved hver sid af meteret eller er den med en knap hvor der står km/vist et ur og lidt til højre sider en¨¨plus minus knap

ja der er 2 knapper i højre side og + - i venstre side
jeg tror det er om vendt
men prosedyren er slå bilen til tænding tryk hurtigt der efter to gange på knappen hvor der står km slå tændingen fra
hold knappen inde slå tændingen til og hold den inde iminst 10 sekunder til der kommer en bip lyd og der visses et nyt service interval
og husk så at det ikke er dukomentation for at service er udført over for eventuelle nye ejere ved salg
Citat fra eksmek

jeg tror det er om vendt
men prosedyren er slå bilen til tænding tryk hurtigt der efter to gange på knappen hvor der står km slå tændingen fra
hold knappen inde slå tændingen til og hold den inde iminst 10 sekunder til der kommer en bip lyd og der visses et nyt service interval
og husk så at det ikke er dukomentation for at service er udført over for eventuelle nye ejere ved salg

Jeg prøver lige dette så

jeg ved det godt med den service men jeg har eget værksted så jeg laver selv service på den

jeg vender tilbage om det virker smile
Citat fra eksmek

jeg tror det er om vendt

jeg har prøvet men uden held

både med den ene og den anden knap i venstre side

eller er det mig der ikke fatter noget
Annonce
prosedyren er taget ud fra autodata 05
mb 901/2/3/4/5 årgang 04
men der er jo en forfærdelig mase motor typer jeg talt dem til 26 modeler motorer fra 2,2 til 2,9
og hvis det er en cdi kan det godt være der skal tester til
Citat fra eksmek

prosedyren er taget ud fra autodata 05
mb 901/2/3/4/5 årgang 04
men der er jo en forfærdelig mase motor typer jeg talt dem til 26 modeler motorer fra 2,2 til 2,9
og hvis det er en cdi kan det godt være der skal tester til

det er en fra 2006 en 907 model 315 cdi
Citat fra Tommi

det er en fra 2006 en 907 model 315 cdi

Jeg har idag fået resetet min service interval på min Sprinter

fejlen var at der var en defekt på de knapper som du omtalte
derfor kunne den ikke med de - & + tegn på spedometret
det er nu blevet rettet så nu kan den resettet næste gang

tak for dine svar
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele