Hvilket gulvarme fabrikat

Hej

Jeg vil gerne høre om der er nogen som kan fremhæve det ene trådløse gulvvarme system frem for det andet, af CF2 serien fra henholdsvis Danfoss og TIGRIS fra Wavin. Jeg gætter på der kan være en del "religion" i det?

Hvis det er en nødvendig oplysning, drejer det sig om 5 kredse på 1. salen, 1 kreds i beton med klinker over, 4 kredse på bjælker i varmefordelingsplader med fyrreplanker over.

Hilsner Ole
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej ole

Jeg ville nok vælge et wirsbo anlæg, da de har lavet et rigtigt godt anlæg med med en god styrring til natsænkning, dog skal det siges at hvis du har muglighed for at lave anlæget med ledninger til rumfølerne vil det blive nr. 1

anlæget til dig vil hedde WirsboControl5

Hilsen Søren
Jeg har et trådløst seitec system fra www.vvs-grossisten.dk, vil da ikke sige at batterier slår bunden ud af budgettet. et type AA holder her > 2 år.



MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Vi har pettinaroli trådløst og det har virket upåklageligt siden installationen for 2,5 år siden

Idag ville jeg vælge et anlæg med sensorer der kan måle overfladetemp. på gulvet (IR) f. eks. Danfoss

Med venlig hilsen

Fladder
Hej Fladder

Det er også en af årsagerne til at jeg er ret "varm" på Danfoss systemet. :-) Jeg synes bedst om designet af Wavins reguleringsenhed, men det er nok ikke argument nok for at vælge den. Den ser ud som om den passer rigtig fin på væggen sammen med LK's Softline ramme omkring afbrydere og stikkontakter.

Hilsner Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis