Sortglaseret tegl fra Nettraelasten.dk

Hej allesammen..

Ville høre om der er nogen der har erfaring(er) med den tagsten der der kaldes "Safir" og er en sortglaseret falstegl.

Hvordan er den kvalitetsmæssig og hvordan er den skønsmæssig..

Er selv tømrer og har aldrig arbejdet med den, men skal have nyt tag på mit hus, og har fået et fint tilbud fra dem, så ville lige høre erfaringer.

M.v.h Nordin
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Nordin
Vær opmærksom på om der er en lokalplan for jeres område, som fastsætter at der ikke må bruges "blanke og reflekterende tagmaterialer". Nogle kommuner regner glaserede tegl med et glanstal over 20 for blanke og reflekterende.
Hej
Frank
Hej Nordin,

Fik du nogensinde svar her på ? Købte du taget i så fald vil heg høre om du har været glad for det da jeg overvejer at købe Röben safir sort? Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Michelle
Hej Nordin,

Fik du nogensinde svar her på ? Købte du taget i så fald vil heg høre om du har været glad for det da jeg overvejer at købe Röben safir sort? Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Michelle
Hej Nordin,

Fik du nogensinde svar her på ? Købte du taget i så fald vil heg høre om du har været glad for det da jeg overvejer at købe Röben safir sort? Ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Michelle
Annonce
han faldt sgu nok ned, du

 

Skrevet af uldal på 07-04-2016 11:50
han faldt sgu nok ned, du

 

 

Ja måske naboen enda har hjulpen ham på vej, glaseret tegl er jo ikke altid så populær hos naboerne

 


Vi prøver igen, i morgen --
Husk at tjekke om lokalplanen tillader glaseret tegltage, hvis der er en, tilknyttet til området.

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis