Bil slinger ved lav fart

Min bil ryster eller slingrer lidt ved lav fart. Ved normal kørsel går det fint og der er ingen slinger i valsen. Har I nogen ideer?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra philipsen

Min bil ryster eller slingrer lidt ved lav fart. Ved normal kørsel går det fint og der er ingen slinger i valsen. Har I nogen ideer?


Det lyder underligt, da min bil ryster når jeg accelerere og intet ved lav fart eller ved vedvarende hastighed.
Men har ingen ide´om dit problem, ej heller ved mit. confused

Intet er så skidt, at det er godt for noget
Ja, den drejer fint og ligger ellers fint på vejen. Slinger en bil lidt ujænt ved manglende sporing og hvis det er manglende sporing, vil bilen så ikke trække til en side..når den køre ujævnt ved lav fart køre den stadig pænt ligeud.
Hej
Slår den i rattet ved lav fart, og det aftager ved højere hastighed, kan det være en sprængning i et dæk.
Løft bilen op for, og drej hjulene et ad gangen, og læg mærke til om slidebanen slår en lille smule.
Mvh autoole
jeg tror nok du skal gøre det som autoole skriver kig nøje på slidbanen når du drejer hjulet for fra eller bag fra det minder om dæk sprængning /så bliver slidbanen forsat lidt og det giver en rokkende bevægelse ved lave hastig heder
..ja, det lyder som om autoole har tjek pår. Skal dækket skiftes ud ved sprængning?
ja det skal
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis