EasyGrabber - overførsel fra kamera til PC

Hej

Jeg har købt en EasyGrabber i Bilka, men mit problem er, at jeg godt kan få billedet/videoen over på PC, men lyden følger ikke med………

Er der nogen som ved hvordan jeg løser det problem?
På forhånd tak for hjælpen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er du sikker på at det ikke er et Codec problem?

Kan du vedhæfte en test fil vi andre kan prøve og afspille?
(Ved ikke om man kan her på forummet)

Kontrollere at alle stik er sat til - test evt kamera til TV.

//ChrC
Har også købt denne tingelst og har også problemer med den:

Der er billede der hurtigt fryser og lyden fungere fint.

Der kan optages billedet, der er "frosset fast" og lyden er ok...

Min maskine opfylder systemkrav, men det fungere bare ikke..
Jeg har netop givet min søn en bærbar computer med trådløst netværk og skal nu ud og købe en router - jeg er en novice på dette område og håber derfor der er nogen her der kan hjælpe migsmile. Min søn skal kunne bruge sin PC i en campingvogn der ligger ca. 20 meter fra selve hovedhuset og så selvfølgelig i haven. Hvis jeg selv anskaffer mig en bærbar skal den også kunne tilkobles ! Hvad skal jeg begive mig ud i...confused

ChristinaH
Først må jeg sige at du nok burde starte et nyt spørgsmål og ikke skrive videre på et der handler om billedredigering.

Men for at svare på dit spørgsmål så bare køb en trådløs router i din nærmeste IT/TV/radio butik eller i bilka for den sags skyld. Du bør ikke bruge mere end 400 kr på den, f.eks. en NETGEAR WGR614 54 Mbps Wireless Router. Husk og sæt lås på den når du kommer i gang smile Din søn kan nok hjælpe.

Valg af bærbar er afhængig af dine ønsker/krav. Hvis du blot skal surfe og skrive lidt så vælg en af de helt billige til under 4.000 kr.
Søg på edbpriser.dk på computer og vælge en bærbar til under 4000 kr. Prøv og gå uden om Celleron men vælg i stedet for "Core 2 Duo" typen. Jeg har selv haft stor succes med Laptops.dk, de er ret billige og meget venlige hvis man har spørgsmål.

//ChrC
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis