solfilm

hej

vil gerne have solfilm i min peugeot 306 hdi st.car som er sølv grå.
Er blevet far til tvillinger(5 uger)og vil derfor have film i ruderne så de små ikke for sol i deres små øjne,vil lige fortælle at der er sol film i bilen nu,tror det er bare standart ,men synes ikke det holder solen ude.
Vil gerne have sol film i alle ruderne undtaget forruden,men hvad skal det være?der er jo så mange og vælge imellem.det skal også passe godt til bilen.

hvad siger i?

hilsen Mikael
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.rudetoning.dk/ han lavede min corolla, for et par år tilbage. alle ruder, undtagen forruden blev tonet. Jeg gav 1500 kr smile . Men husk på at de foreste sideruder ikke er lovlige at tone. Men det ser rigtigt godt ud :p
 Men husk på at de foreste sideruder ikke er lovlige at tone. Men det ser rigtigt godt ud :p

Hvis det var tilfældet kunne det ikke lade sig gøre at registrere ny bil i Danmark.(måske der findes en enkelt uden toning men jeg kender den ikke)

Og ja det er smart og ser sejt ud men jeg har endnu kun kunnet finde ulemperne,nu er tvillingernejo ikke helt små længere så jeg håber at du har givet dem nogle solbriller.
 René


Det er lovligt foran hvis bilen er født med det,,, Jeg er også født sort, og er næsten også hel lovlig

Wolla

Ja når EU går imod færdselsstyrelsen så løser det nok alle problemer hvis bare man ikke opdaterer hjemmesiden.
René
Bare fordi EU siger at det er sådan behøver Danmark jo ikke at rette sig efter det.. Det er jo 1 af de 4 EU forbehold vi fik i 1992.

Fakta er at det IKKE er lovligt at tone de forreste ruder med solfilm i Danmark. Men de må godt være tonede fra fabrikken når toningen ligger i glasset..

Mvh Mærsk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis