Jantelovsknuseren

Jeg vil gerne foreslå at der oprettes en gruppe som f.eks. kan kaldes "Jantelovknuseren" eller andet beskrivende.

Formålet med denne gruppe er, at her kan man frit fremvise sine egne Lav-det-selv projekter efter færdiggørelse og efterfølgende modtage ligesindedes komplimenter.

Når man går og nørkler med egne projekter har man ind i mellem brug for et skulderklap eller en anerkendende bemærkning fra andre og man har ikke mindst behov for stolt at fremvise resultatet af sine ihærdigheder.

Bare et foreslag, men hvad synes I??

Lars

-------------------------
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
TAK foulum!

Fantastisk forslag! Jeg har selv tænkt på det flere gange.

Jeg sidder i øjeblikket og kæmper med at få afsluttet den nye version af Lav-det-selv.dk (puha, det har været et større arbejde end jeg regnede med wink).

I første omgang kommer der et nyt tiltag: Gallerier, hvor alle kan uploade billeder af hus, have, bil, båd, badeværelser, køkkener mv. og få kommentarer og karakter fra alle andre brugere.

Derudover lurer jeg på at udvide med en "Projekt-blog" (men det bliver først efter lanceringen af den nye version). Her er det tanken, at man skal kunne oprette sit projekt og løbende fortælle hvordan det går, krydret med billeder og beskrivelser. Igen skal det være muligt at få kommentarer fra andre - også undervejs i projektet.

Lad mig lige høre stemningen for en "Projekt-blog" funktion, folkens!

Mvh. AllanE
Det lyder intrasant.
Jeg tror at der vil blive en del opbakning.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det lyder som en rigtig god ide, ikke alene for som forfatter at få tilkendegivelser fra andre, men det kan i aller højeste grad også tjene som inspirationskilde for andre.
Jeg har for nogle år siden lanceret samme ide i en større bilklub, men der var ingen der rigtig forstod ideen, så den døde desværre.
Jeg er meget spændt på at se ideen ført ud i praksis! :-)
Det vil også være mere spændende at kommentere projekter og komme med ideer og indspark, når man ved at det ikke kun drejer om fantasiprojekter.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ret udansk, men når man har lavet et stykke veludført arbejde, skal det naturligvis være helt i orden at vise resultatet frem - med uforfalsket stolthed.

Generelt er vi dansker ikke ret gode til hverken at uddele eller modtage ros, så lad os øve os lidt her. Når vi så bliver rigtig gode kan vi fortsætte i det daglige med at vise vores påskønnelse overfor kollegaer, venner, familie osv.

Få lige lavet den gruppe, så skal I bare se hvad min hammer har lavet på det sidste

Lars

-------------------------
Annonce
De af os LDS-folk, som kender andre LDSere, kender vel til glæden ved at følge med i hinandens projekter af forskellig art?
Jeg synes så bare ikke, at jeg kender ret mange aktive LDSere efterhånden. Enten dør de eller også bliver de for gamle og dovne! :-(

Kan man så her på sitet komme med på en kigger og oven i købet blive lidt indblandet i et konkret projekt, er det da fantastisk positivt.
Når man selv har prøvet en hulens masse ting, er det da også positivt at videregive sine ofte surt erhvervede erfaringer.
Det ses jo også tydeligt her, hvor mange der bruger meget tid på at komme med forslag. Ingen nævnt, ingen glemt.

Jo før jo bedre denne blog-ide bliver ført ud i livet.
Der skal nok bare laves en god søgemekanisme inden for denne blog, så man klan finde rundt i det, når man vil søge inspiration.

Og Foulum, lad os håbe dine visioner må opfyldes, eller hjælpes på vej! :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

Næstformanden er også med på ideen.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Citat fra foulum

Ret udansk, men når man har lavet et stykke veludført arbejde, skal det naturligvis være helt i orden at vise resultatet frem - med uforfalsket stolthed.

Generelt er vi dansker ikke ret gode til hverken at uddele eller modtage ros, så lad os øve os lidt her. Når vi så bliver rigtig gode kan vi fortsætte i det daglige med at vise vores påskønnelse overfor kollegaer, venner, familie osv.

Få lige lavet den gruppe, så skal I bare se hvad min hammer har lavet på det sidste


Her er et billede af det sidste min hammer lavede sad :

[URL="http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.dnup.dk/content/binary/july2007/finger.jpg&imgrefurl=http://www.dnup.dk/default,month,2007-07.aspx&h=480&w=360&sz=44&hl=da&start=1&tbnid=mSrwwF1LdqxDDM:&tbnh=129&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3Dsmadret%2Bfinger%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Dda%26sa%3DN"]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:mSrwwF1LdqxDDM:http://www.dnup.dk/content/binary/july2007/finger.jpg[/URL]

Nu skal i ikke have ondt af mig, dette er et billede jeg googlede til lejligheden wink

Venlig hilsen

Klaus
Jeg er positivt stemt for dine ideer, AllanE

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis