Billederedigering

Hejsa.
Jeg er en ung kvinde, der lige vil høre, om der er nogle kloge hoveder, der ved om man gratis, eller for et mindre beløb kan få en program, hvor man kan "klippe" en ting ud af et billede, og sætte det ind på en helt hvid baggrund...
Programmet må gerne være dansk, i det jeg ikke er så god til engelsk, og da slet ikke hvis det er computer-snak ;o)
Jeg glæder mig til at høre fra nogle af Jer søde mennesker derude.

Venligst Carina
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
windows, alle programmer, tilbehør, paint.

Åbn et billede, brug den stiplede firkant til at vælge område, højreklik og vælg klip. Åbn nyt billede, højre klik og vælg sæt ind.

Det er rimelig simpelt

Mvh Jax
Mange tak for svar.
Jeg har lige forsøgt. Men det er rimelig svært, i det man ikke "bare" kan klippe tgenstanden ud. Man skal selv tegne hele omridset, og det er svært at få lige synes jeg.
Men tak for svar.
Venligst Carina
Det lyder somom du har brugt den "stiplede stjerne".
Brug firkanten ved siden af!

Mvh Jax
Jeg er inde i paint, da jeg tror det er det eneste program jeg har.
Og der hvis jeg trykker på firkanten, tager den ikke kun genstanden, men det hele. Ved ikke om det er nemmere, hvis jeg fortæller det er smykker jeg har have "trukket" ud af den normale baggrund og ind på en helt hvid.
Du må undskylde hvis jeg er total dum, men har virkelig ingen forstand på det...
Det må være end ældre version af Windows du har gang i....
Men på nettet er du jo. Prøv det her link http://gui.picresize.com/picresize2/

-Upload dit billede
-redigér som du vil
-save as

Mvh Jax
Annonce
Det er windows vista hvis det har noget at sige.
Jeg har lige prøvet det link, mange tak. Men ved du hvilken funktion jeg skal bruge for at klippe genstanden ud? Som sagt er engelsk ikke lige mit super sprog desværre...
crop............

Mvh Jax
Mange tak.
Men den gør desværre bare det samme som i paint.
Men tusind tak for hjælpen!
Venligst Carina
Hvor mange billeder drejer det sig om? Vil da gerne tilbyde at gøre forsøget hvis det ikke er for mange :-D

Christian

Uhh... Det er en del... intil videre ca. 50 stk. Så hvis jeg selv kan gøre det, ville det være det nememste.
Men tusind tak for dit tilbud, men 50 er nok lidt for mange :o)
Venligst Carina
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis