skype hjælp

min skype duer ikke.
den skriver "problemer med optageenheden"
håber på hjælp, da jeg nok skal på
en længere tur med mit job.
og vil spare den dyre alm. tlf.
den er sgu smart den pc.
hvis ikke jeg var så fjumret
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det USB?

Kan du teste den via f.eks. MSN?

Hvad siger windows lyd regulering til den? Kommer der lyd igennem?
ok, så din højttaler virker.
Nu mangler du din Microfon (optageenhed).

Virker den i andre programmer?
Hvis du har MSN så prøv lige og sæt den op i det. Jeg tror helt bestemt at man også kan afprøve det i skype.

Kontroller at den er sat til det rigtige sted.

Hvordan er din microfon sat til? Mini jack? USB?
prøv forresten at dobbeltklikke nederst på højtalere ned til højre. Der kan du se om den er tændt og der er skruet op.
jeg har haft besøg af en computer klog. han fik rettet fejlen det var hvist ikke noget for os alm. menesker.men tak for snakken/hjælpen.det er første gang jeg skriver på lds.men ikke sidste
Annonce

Jeg er ny her på siden, så jeg er ikke helt klar over hvor man for det første skriver et indlæg?

Mit spørgsmål er vedr. Skype. Jeg skal flytte til England og skal arbejde med telemarketing i Danmark. Dvs sige, at jeg sidder fysisk i England men ringer til Danmark. Jeg skal have min bærbare med og skal i den forbindelse have noget telefon forbindelse. Jeg overvejer Skype?
Da jeg skal bruge det i arbejds øjemed er det vigtigt at forbindelsen er god og ikke har forsinkelser på linien osv.
 Er der nogen der har erfaringer med at bruge Skype som en del af deres arbejde?

Jeg kan forstå at der er forskellige typer Skype, jeg kan se at man kan downloade en udgave som gir en ubegrænset telefoni til et bestemt land for en fast pris, nogen med erfaringer i den forbindelse?
Jeg vil virkelig sætte pris på et svar, da jeg er lidt lost i denne forbindelse.

På forhånd tak

Kvaliteten på Skype synes jeg ikke kan bruges i proff. sammenhæng.
Til privat brug og under indtryk af at det er ganske gratis, når begge har systemet, ja så er det helt fantastisk, men kvaliteten lader en del tilbage at ønske.

Med venlig hilsen
ktm

 

hej jeg er ny her inde og ved ikke hvordan jeg laver et indlæg helt almindeligt. er der nogen som vil hjælpe mig fordi jeg kan ikke få min microfon til at snakke sammen med skype. den virker fint i msn men ikke i skype nogen der vil hjælpe mig????
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis