Male/lakere en gummiliste?

Hej.

Har limet en gummiliste fast på bagklappen. Er så igang med at spartle ud, med noget der hedder Tec7 ( det er noget silikone-agtigt materiale, der skulle kunne overlakeres - baseret på alkyd eller sådan noget ).

Mit problem er så bare, hvad lak jeg skal bruge for at det ikke flækker/krakkelerer ?

Har fundet noget kunststof-grunder, som gør at lakken kan binde, men mangler selve malingen/lakken.. Jeg har været rundt omkring og kigge, og kan ikke rigtig finde noget ud over noget hos et bådfirma. Noget de beskriver som gummimaling på spray.

Men farvenuancen er nok ikke så fandens præcis.

Har i et forslag til en lak? Gerne på spray.

Mvh Tonni Lerche.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
...hvis jeg forstår dig rigtigt så er det en autolak du skal bruge ........... der kan fås et tilsætningsmiddel/blødgøringsmiddel så lakken ikke krakelerer og revner ...........prøv hos den lokale autolakerer ........... har ikke set det til privat brug ...........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Citat fra g.lykke

...hvis jeg forstår dig rigtigt så er det en autolak du skal bruge ........... der kan fås et tilsætningsmiddel/blødgøringsmiddel så lakken ikke krakelerer og revner ...........prøv hos den lokale autolakerer ........... har ikke set det til privat brug ...........

Ja, det har jeg også hørt.

Men det kommer jo så til at koste en pæn sjat. Og så skal jeg også købe udstyr til at spray'e det på.
............. hvis laklaget er tilstrækkeligt tyndt vil en spray-maling måske kunne holde uden krakeleringer ............. men uden garanti ........
og jo tyndere lag lak jo større sandsynlighed er der for at den holder .......

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også