Nokian sommerdæk?

Hejsa,

Jeg har fået et tilbud på nogle Nokian H sommerdæk til min automobil, men jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde noget på nettet om tilfreds/utilfredshed med dem.

Er der nogen herinde der har erfaringer med dem? Støj, kvalitet, el.lign.....

Mvh Kasper
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kender ikke noget til Nokian dæk.
Men jeg kan anbefale at bestille dæk i Tyskland - der er rigtig mange penge at spare.

Se evt. www.reifenversand.com
Jeg har selv bestilt rigtig mange dæk dernede - ingen klager herfra, super service!

Mvh. Jesper
..............har kørt Nokien dæk på Hyundai , og der var de meget støjsvage ,
har nu Nokien på Punto diesel og der er heller ingen støj fra dæk ............
har ikke kørt så mange km så jeg ved noget on holdbarheden ........ men holder godt fast på vejen ............
..........har kørt Falken på Peugeot og de var livsfarlige på våd vej .........

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Citat fra Hundslund

Se evt. www.reifenversand.com
Jeg har selv bestilt rigtig mange dæk dernede - ingen klager herfra, super service!

Nu har de ikke de Nokian dæk jeg har fået tilbud på hos SDS, men det virker umiddelbart meget billigt. Men hvordan foregår det ift. levering, afbalancering osv. For jeg har jo mine alu-fælge jeg gerne vil have dem monteret på - får du gjort det et andet sted i DK, så?

Citat fra g.lykke

har kørt Nokien dæk på Hyundai , og der var de meget støjsvage ,
har nu Nokien på Punto diesel og der er heller ingen støj fra dæk ............
har ikke kørt så mange km så jeg ved noget on holdbarheden ........ men holder godt fast på vejen ............

Det lyder som om det er et fint dæk - også ift. prisen hvilket jo er =
Citat fra steelman

Nu har de ikke de Nokian dæk jeg har fået tilbud på hos SDS, men det virker umiddelbart meget billigt. Men hvordan foregår det ift. levering, afbalancering osv. For jeg har jo mine alu-fælge jeg gerne vil have dem monteret på - får du gjort det et andet sted i DK, så?

Dækkene bliver leveret på din adresse ca. 3-4 arbejdsdage efter du har bestilt dem. Hvis der ikke er nogen på din bopæl til at modtage dækkene (der skal kvitteres for modtagelse) kan du blot opgive en anden adresse. Jeg får normalt leveret på mit job.

Jeg plejer selv at monterere mine dæk (jeg er mekaniker) men mon ikke der findes et lille værksted i dit område der er villige til at montere 4 dæk, for et beskedent beløb!?
Okay - tak for hjælpen.
Har du nogen fornemmelse af hvordan Nokian er i forhold til Bridgestone og Michelin Energy Saver?
Annonce
Nå - fik ikke set din besked her i går, men jeg har i dag købt nogle Michelin Energy Saver dæk - så krydser jeg fingre for at de er noget værd :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis