hej
vores vaskemaskine er ved og stå af. så hvad for en skal man så vælge??
vi er en familie på fire (tvillinger på 1 mdr) så der bliver vasket en del lige nu.
Det skal være en god en,energibesparende(helst alle de aér man kan få), 6 kg, et godt mærke, gennemsnitspris på ca 4000kr.
hilsen mikael