Swedoor kvalitet

Vi har købt såvel almindelige dørkarme som i dag flexikarme malet fra Swedoor.

I næsten alle tilfældene har de haft stødmæker/ridser og afskalninger, nogle sågar været monteret tidligere.

På Swedoor's hjemmeside beskriver de at flexikarmene leveres forboret mv.

2 af de 3 vi modtog dd var ikke forboret til skruerne i bund og top 2 af dem var der fræset ved lukkeblikket og der havde været monteret skruer i hængselsiden.

Er der nogen der ved om Swedoor leverer 2. klasses varer?

Hvilke andre dørfabrikater findes der.

Andre der har samme erfaringer med Swedoor?
Vi har købt såvel almindelige dørkarme som i dag... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Swedoor lover og lover, men i langt de fleste tilfælde, så syntes forhandlerne ikke at leve helt op til hvad kilsgaard/swedoor egentligt ønsker.

Jeg har næsten udelukkende haft dårlige erfaringer med at købe karme fra swedoor. Et trin hvade en stor frastødende knast, 3 karme var en anden størrelse end den reklamerede (7x21 10cm ikke 8x21 13cm), de med malede karme var IKKE forborede, en trækarm var så skæv at den ikke kunne monteres i hullet. osv. osv.

Lykkeligvis kan man bytte de fleste steder, men når man for 3. eller 4. gang skal ned til den samme forhandler, med den SAMME karm, så bliver man hurtigt træt af at de forsøger at prakke en andre defekte karme og døre på. Man skulle jo tro at man fik hvad man betalte for, men så billigt er det nu altså heller ikke !

Jeg er begyndt at lave mine karme selv, så ved jeg i det mindste hvad jeg får, omend det tager en del længere tid på denne måde, plus hvis jeg har fundet en lidt skæv dør, så er det lidt lettere at få det hele til at passe. Men det er p****irriterende at man skal bruge en hel dag ekstra (enten på at lave karm selv, eller på at skulle ombytte et par gange) bare fordi man ikke kan stole på leverandøren af karmene.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også