robot støvsuger

Trægulv, hund og en stor stue og spisestue. Så skal man da næste ha en robotstøvsuger. Men er der nogen der har erfaring med sådan en. Hvilken skal man købe. Jeg kender ikke nogen der har en. Så jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring med sådan en. Jeg er klar over at den ikke kan tage hjørnerne. Men med lyse møbler og en sort hund. og med små børn der kravler over det hele. Så er der hår over det hele. Jeg er ikke krakilsk, men mener dog sådan en fætter kan mindske spredningen af hunde hår.
58 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har ikke selv erfaring med dem , men kender et par stykker der har , ved at de er godt tilfredsse med dem ( den ene har selv 6 hunde der går inde med fliser i hele huset )
Hej.
Jeg har haft en Roomba SE. det sidste 1½ år og kan kun sige, at sådan e'n SKAL man bare...
Jeg ved Roomba folkene har udviklet en ny model der også skulle kunne vaske gulvene..
Nu Skal det lige siges at jeg har en stor norsk skovkat som fælder af og til, men starte for støvsugeren og gå sin vej kan en hver vel finde ud af.
Det man skal holde øje med er at filteret på støvsugeren ikke bliver tilstoppet,
så brænder motoren simpelthen af.. (Det er sketsmile ).
Og pas nu på ikke at købe dem for billige... Ellers tror jeg du bliver utilfreds, har set andre modeller end lige Roomba modellen og kan kun sige at det ville jeg aldrig skyde mine penge efter.
Jeg har lagt et link: http://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=95

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej ellers bare spørg.... confused
Tak for alle de dejlige svar. og til dig Futtemut. så har jeg besluttet at købe Roomba 560. Den ser ud til at være iorden. Og kan fåes meget billigt på de forskellige ebay's shops. Så jeg byder løs lige i øjeblikket.
Så blev den købt. det blev en Roomba 560 robot støvsuger. Jeg bød flere gange på den inde på ebay. Men den blev for dyr. Så i dette tilfælde var det faktisk billigst at købe den i DK.
Citat fra JDK

Så blev den købt. det blev en Roomba 560 robot støvsuger. Jeg bød flere gange på den inde på ebay. Men den blev for dyr. Så i dette tilfælde var det faktisk billigst at købe den i DK.

hvad måtte du slippe for den ?
kan sådan en klare dørtrin???
Har købt sådan en... den gik i stykker og blev sendt baglæns...
De ville ikke reparere den under garantien...!!!

Så pas på med at købe roomba...
Hej
Ville da lige også give min mening her.

Vi har nu haft 3 roomba over 6-7 år og har ikke noget direkte negativt at udsætte på dem. De 2 første larmede dog en del. Den første døde batteriet helt på, men de 2 andre kører endnu. Vi har selv den nye model og er meget tilfredse med arbejdet - 2 hunde og 4 katte sviner lidt smile

Mht til dørtrin så kan de "normalt" ikke forcere dem, selvom vores nye har kravlet over et enkelt.

Rhovdyr det kunne være rart at få lidt mere info om hvilken forhandler og hvad der var galt. Der er jo mere end 1 forhandler i af Roomba i Danmark og hvis vi andre skal undgå en speciel, så vil vi da vide hvem og hvorfor smile
Hej
Er der nogen af jer der kan fortælle hvor højt et dørtrin Roomba kan køre over?

På forhånd tak!
Der er yderligere 48 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis