Køb af trailer

nu skal det være. jeg bor i Jylland. Og nu vil jeg også ha en trailer wink
Men hvilken skal jeg ha. Jeg mener hvilket mærke?? Jeg har selvfølgelig kig på en Brenderup trailer. Men jeg mener, man betaler MEGET for mærket. Og så er der også dem, man køber i gør det selv forretninger. Men dem har jeg hørt ikke er noget værd. findes der er godt alternativ til en trailer ala Brenderup kvalitet.
nu skal det være. jeg bor i Jylland. Og nu vil jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Og så vil jeg lige nævne, at på freetrailer.dk koster det ikke noget at "leje" en trailer - kræver bare lidt planlægning (og før jeg flyttede havde jeg en nabo som Buch - dem skal man værne om - det betaler sig *SS)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Overvej også størrelse, forventer du at skulle transportere gips eller spånplader, de er 120 x 240. Jeg har hørt en sige "der skal kunne ligge en EU palle i traileren", men ved ikke lige hvorfor.
Kan siderne ligges ned? Det er voldsom praktisk ved transport af lange emner (tæppe rør, stål bjælke), eller der skal løftes tunge ting på traileren, med håndkraft eller truck.
En boogi tailer ligger voldsom stabil på vejen og synes jeg er meget mere behageligt at køre med.
Påløbsbremser giver mulighed for større (lovlig) tranportvægt.
Sevlom nogle 'billig modeller' er produceret/udviket af mere kendte mærker, har jeg hørt det kan være problemer med reserve dele. Det betyder nok ikke det helt store ved små og enkle trailere.

Efter min mening så skal siderne, samt bagsmækken kunne åbnes.
Den skal være så bred at den kan ses i spejlene. Det gør det lettere at bakke med den.
Boogi giver en mere behalig kørsel.
Den må gerne skulle vejes ned til bilen, da den så ikke så let bliver overbelastet.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har faktisk købt en. Det blev en brenderup classic men hvor siderne er 10 cm smallere, så den kan komme ind af den adgang den skal stå i når den ikke skal bruges. Og akslerne kan så tage 600 kg. købet den hos bugges i aalborg.

Men I skal ha tak for hjælpen alle sammen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også