madelevator

hejsa. Vi står og skal til at bygge nyt hus i 2 plan. Vi vil derfor gerne ha en "madelevator", hvor vi kan indsætte en bakke ( evt. med kaffe og kage) nede i køkkenet og derefter tage bakken ud oppe i stuen. Det er ikke noget som behøves at værre med motortræk, snortræk er riglig fint.
Vores byggefirma havde aldrig oplevet et sådan ønske, men skulle nok finde en løsning. Den kostede så 360.000 kr. plus eftersyn hver 3 månede til ca. 900 kr.
Det var nu ikke lige det vi havde i tankerne. Har prøvet at lede på nettet men kan ikke rigtig finde noget. Mener da at det må værre rimeligt simpelt at lave en sådan.
Er der nogle af jer LDS'er der har noget kendskab på dette område????
hejsa. Vi står og skal til at bygge nyt hus i 2... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dolphin
Min ide forudsatte, at det var et dobbelthøjt rum. Hvis det ikke er det, er det en dum idé.

Hej
Frank
Jeg har ikke læst alle indlæg igennem. Men i mine drenge dage så jeg da flere mad elevatorer i forsamlingshuse og på hoteller.
Det var blot en lille lem i køkken ( i kælder ), og i ligeledes stueetage. En snor over et par trisser både i top og bund og et lod som modvægt. 
Er man lidt smart så kan stativet have 2 hylder, så der kan hejses  bakker samtidig. 
Bunden skal være i bordhøjde så man kan tørre af ind omkring snorene, og trisser kan være under den plade. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også