Styling (spartle) hve godt det ikke er en bil men i kan sikkert hjælpe da i har biler

Hey biggrin

jeg har en scooter (Aprilia sonic) som jeg skal have spartlet lidt på.

jeg hved dog ikke hvad jeg skal starte med da det er et meget stort hul i bagskjoldet. det er noget man kalder en "røvplade" som virker istedet for bagskærmen på en måde...men det jeg vil er at spartle skjoldet lukket og spartle hullerne til blinklys og baglygte af så det bare er "et" skjold.

Det problemet er: jeg hved ikke hvordan jeg skal starte, og jeg er ikke 100% sikker på hvad jeg skal bruge. skal jeg lave "skelet" hvordan skal jeg forme det ud i luften tongue?

hva sys i jeg ska gøre MVH Erfan confusedconfused (en meget forviret dreng)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad er det lavet af , er det metal skal der svejses en lap i , eller hvis det er kunststof , skal du bruge glasfibernet sammen med spartlen
det er plastik...lidt blødt men det er plastik biggrin
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
så skal du have fat i 2 slags spartel
en glasfiberspartel med gasebind til at lukke hullet og en glasfiberspartel til finspartling
bare følg instruktionen på dåsen , det er ikke ret svært , bare du ikke blander for meget op af gangen , det hærder på 10 min
plastikpadding laver nok den spartel der er nemmest at arbejde med , men der findes også billigere mærker men de er mere træls at arbejde med
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også