Køkken købt i Tyskland

Jeg skal til at købe nyt køkken. Har talt med mange som mener det er biligere at købe køkken i Tyskland. de kan desværre ikke give svar på hvor.
Mit budget er ikke vildt højt og har derfor ikke interesse i at købe HTH køkken. Selv i tyskalnd er de nok for dyre til mit budget.
Hvad slags/mærke burde jeg se på og hvor?

på forhånd tak.

skovboel smile
Jeg skal til at købe nyt køkken. Har talt med... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
gå i stark xl eller silvan de har noget som ikke koster det vilde. Men det kommer jo an på hvor smart det skal være..
Hej
Vi stod i samme problem da vi skiftede køkken forrige jul.
Kikkede også på ikea men endte med et Desígna køkken.
Grunden var nok lidt atIkea ikke var så hjælpsomme (der var travlt) de gange vi var der og hos Designa fik vi god hjælp og endte med en meget bedre løsning end vi selv havde fundet på. vores køkken kostede 43000 med hårde hvidevarer og skuffer overalt. Skal siges at det ikke er vildt stort men der er da 11 skabs elmenter incl 2 hjørneskabe. Men uanset hvor du køber skal du ikke falde for fristelsen til at spare penge på at selv sætte vask i bordpladen.
Vi satte selv køkkenet op og fik uvurderlig hjælp far en Designa montør en torsdag kl 19 han kom dagen efter ca samme tid o hjalp til i godt tre timer med at montere bordpladen ( vi bor i et MEGEt skævt gammelt hus)og andre småting og det ville de ikke have noget for.
Har også siden hen fået skiftet de udtræk skufferne sidder på, ikke fordi de fejlde noget men det trode de nok kom til. Og ham der kom og gjorde det satte også lige soft luk på de få skabe vi har også uden beregning. Og sidst men vigtigst de var de billigste af de køkkenfimaer vi snakkede med( mener der var 5 )Ikea ville måske være billigere men trorikke vi ville have fået den samme hjælp og det betyder jo også noget.

Hilsen Jan
Jeg købte selv mit køkken i Ikea, det var helt klart der man fik den bedste kvalitet for pengene. Men som en anden skriver, så er service en by i rusland.

I modsætning til badedyr kan jeg overhovedet ikke se nogen grund til ikke selv at montere vasken i bordpladen. Jeg har selv underlimet vasken i min stavlimede bøgetræs plade, og det sparede jeg så mange penge på, at overfræseren blev betalt biggrin
Hehe godt med en masse input! biggrin
Hej Igen
Det med bordpladen er fordi at en af mine venner som er en gygtig handyman har selv gjordt det og det er selvom det faktisk ser ok ud ikke så pænt som den vi fik lavet ude. Og man er forøvrigt også fri for selv at save eller gøre noget andet forkert så bordpladen i værste fald ikke dur mere.
Skal måske nævnes at min bordplade er laminat for synes ikke træ er egnet til køkkenbord. Hilsen Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis