Køkken købt i Tyskland

Jeg skal til at købe nyt køkken. Har talt med mange som mener det er biligere at købe køkken i Tyskland. de kan desværre ikke give svar på hvor.
Mit budget er ikke vildt højt og har derfor ikke interesse i at købe HTH køkken. Selv i tyskalnd er de nok for dyre til mit budget.
Hvad slags/mærke burde jeg se på og hvor?

på forhånd tak.

skovboel smile
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikea skulle være meget billigere i tyskland.
Citat fra Pokemon

Ikea skulle være meget billigere i tyskland.


Alle går og siger de er billigere i tyskland end herhjemme men jeg fatter ikke hvor I har det fra...? hvis jeg går ind og vælger et Abstrakt hvid skuffeskab på den danske og den tyske hjemmeside så er Ikea i tyskland rent faktisk 60 kr dyrer eller sådan noget...?
Hvorfor vælger du ikke at kontakte et byggemarked/køkkenudsalg og forhører dem omkring udstillingsmodeller, og om der skulle være mulighed for en god rabat.

Jeg går selv og overvejer om det er den løsning jeg selv vil benytte, da det lokale byggemarked er i gang med en størrere udskiftning i deres køkkenregioner. Mangler du elementer kan du sikkert sagtens forhandle dig frem til samme rabat på disse dele også.

Hvorfor være bange for at løbe panden mod en mur,
når ingen ved om det er muren der holder ? :roll:
Jeg har også ladet mig fortælle, at IKEA er dyrere i Tyskland end i Danmark. Men om køkkener generelt er billigere dernede ved jeg ikke. Vi har selv fået tilbud på et Kvik Køkken til 70.000 kroner, men det er altså også et ret stort køkken, skal det lige siges.

Hilsen Henriette

 

Jeg skal også til at kigge på køkken, og mit budget er nu heller ikke så stort. Så vidt jeg kan læse mig frem til herinde, er folk glade for Ikea, men hvad med Kitchn (Skab Selv) ? Hvad er holdningen til det? Og hvordan er prisen? Kan ik rigtig finde ud af om de er dyre eller hvad tongue
Annonce
I december købte vi nyt køkken... Jeg undersøgte markedet med stor omhu og valget faldt på HTH GDS, da det var der jeg personligt mener der er mest value for money (skal siges at jeg IKKE så Ikea)...

Var også i SKAB SELV.. Deres køkkener så ganske gode ud, MEN deres priser var faktisk også meget ens med firmaer som fx Invita som jo ikke er kendt for at være specielt billige...

Så derfor.. Lad vær med bare at gå ud fra at det er billigt bare fordi du selv skal samle dit køkken..

/Anders
Okay hehe, jamen det var jo et svar jeg ku bruge til noget smile fandt bare en gammel tråd herinde, hvor der stod noget om at skabselv var noget af det billigste, sammen med kitbo og ikea. Men synes bare det er svært at finde ud af hvem der er billigst tongue

Men nu har jeg selvf ikke mine mål endnu.. Kan jo bare prøve at regne sammen via prislisten, når jeg har nogen mål hehe..
Shop rundt, køb f.eks. aldrig hvidevarer og bordplader i køkkenfirmaet.

Eks. bauhaus har rigtig mange billige bordplader, til os der kan selv.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Du kan evt. prøve hos http://www.marquardt-koekken.dk/danmark/ , Jeg har hørt at de skulle have køkkener til rimelig pris. Deres hvidevare skulle også være billige.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Yeah tak for info biggrin kigger på Nettoline ligenu, tror jeg skal prøve at ha dem til at lave et tilbud til mig når jeg har mål. Kan godt lide deres Duo Birk-model.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis