Hvordan laver man et lille vandløb i haven?

Jeg ville høre om nogen ved hvordan man laver et vandløb. Alle ideer er velkomne, også fotos til inspiration. Vandløbet skal være ca. 5 meter langt og munde ud i en lille sø. På forhånd mange tak

------------------

Mvh Bumpa
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg gætter på at du allerede har set "havedam i cement" her på siden!?

Her er en 24-siders beskrivelse. Den hedder "Tips og Fakta om Vand i Haven" og er fra Aqua Nautica. Det er en pdf-fil: http://www.aquadk.com/katalog/TF2002/tf2002-final_web.pdf

Et andet link: http://www.e-haven.dk/artikler/vand1/vand1.htm …Og noget mere inspiration: http://www.gardena.dk/skolan/lektion6.htm …Samt en lille bæk: http://ljohans.com/planteleksikon/hu55.html …Til slut "Benns Fiskedam" med debat og inspiration: http://www.sitecenter.dk/benn_jette/

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
Jeg vil gerne sige tak for de meget nyttige links til anlæggelsen af et vandløb. Du skal have mange tak og en rigtig god sommer.

Mvh Bumpa
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis