Hvordan laver man et lille vandløb i haven? knuth 2 26-06-2003 21:24 Jeg ville høre om nogen ved hvordan man laver et vandløb. Alle ideer er velkomne, også fotos til inspiration. Vandløbet skal være ca. 5 meter langt og munde ud i en lille sø. På forhånd mange tak------------------ Mvh Bumpa 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
TriumfThye 193 28-06-2003 09:12 Jeg gætter på at du allerede har set "havedam i cement" her på siden!?Her er en 24-siders beskrivelse. Den hedder "Tips og Fakta om Vand i Haven" og er fra Aqua Nautica. Det er en pdf-fil: http://www.aquadk.com/katalog/TF2002/tf2002-final_web.pdfEt andet link: http://www.e-haven.dk/artikler/vand1/vand1.htm Og noget mere inspiration: http://www.gardena.dk/skolan/lektion6.htm Samt en lille bæk: http://ljohans.com/planteleksikon/hu55.html Til slut "Benns Fiskedam" med debat og inspiration: http://www.sitecenter.dk/benn_jette/ <p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
knuth Trådstarter 2 28-06-2003 17:27 Jeg vil gerne sige tak for de meget nyttige links til anlæggelsen af et vandløb. Du skal have mange tak og en rigtig god sommer. Mvh Bumpa