træport

Vi har renoveret en ladebygning hvor en del af den nu skal fungere som garage. I øjeblikket er der et 'gabende hul' og jeg skal have en 2-fløjet port sat i som hængsles udenpå murene. Jeg vil lave den selv i træ og den skal have et 'simpelt' sort udseende for at passe ind.

Hvilken slags træ skal jeg bruge? - Den kommer til at vende mod syd og skal også holde til vestkystens vejr.

Er der evt. nogle som kan give henvisninger til tips og ideer? Den skal jo helst ikke komme til at hænge med tiden.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Roed (den 26-06-2003).]
Vi har renoveret en ladebygning hvor en del af den... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Roed !

Man kan skam lave et link til nogle billeder.
Disse billeder kan du lægge enten på din egen hjemmeside eller bruge det system ThomasB har lavet.

Og du har meget ret i at billeder vil hjælpe meget på forståelsen af problemer og give mange langt mere eentydige forklaringer.

Venligst Njord smile en glad amatør wink

MVH Njord
Det er til test i øjeblikket og vil blive introduceret når vores nye lay-out er færdigt. ThomasB arbejder på det i øjeblikket, men det varer ikke længe.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også