Garagetilbygning...

Vil I ikke kommentere min snittegning til garagen? Er der nogen detaljer som kommunen vil have yderligere forklaring på? Det skal registreres som uopvarmet garage.

Garagen skal bygges i forlængelse af huset, og spærret er en kopi af husets spær. Dog overvejer jeg at gå på i 150mm "bunddrager" frem for de 100.

Hvad skal man bygge muren i? Enten 300 mm legablok, 300mm LegaTerm eller hulmur af 100mm lega og så 100mm isolering imellem. Hvad anbefaler I?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil gå op for at få noget der kan holde til at deponere ting og sager på loftet....
Men få bare spærfabrikanten til at dimmensionere spærene.. Og læg gerne mellemspær ind til at bære et gulv på depot loftet.
Selv om det bliver uopvarmet, så isoler alligevel.

Mon ikke kommunen gerne vil have et snot gennem vægen der beskriver opbygningen? Evt bare som tekst. det er der på min byggetilladelse til garagen.

MVH Njord
Hej Vezzel
Spørg i forvaltningen om højdegrænsen ift til skel. I mange kommuner har man problemer med at folk nu bygger garage med høj rejsning og derfor overskrider højdegrænseplanet - kan afhænge af jeres konkrete placering og evt. lokalplan.
Hej
Frank
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis