"Reparere vandskuret ydervæg?

Hej

Den tidligere ejer har vandskuret vores hus, fra 1920´erne, for nogle år siden. Nu er det så begyndt at skalle af enkelte steder. Specielt er der et større område på et udhus der er noget "bart". Det vil jeg meget gerne selv lave i løbet af foråret.

Hvad skal jeg bruge og hvad er fremgangsmåden for at vandskure disse områder så det ikke er så "bart"? Det skal siges at bygningerne skal males om 1 års tid. Håber i har nogle gode råd.

vh.
Christian
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

vi overvejer at vandskure vores hus næste sommer. Jeg har fundet en del information på www.skalflex.dk

Prøv at se deres vejledning for S2000:
http://www.skalflex.dk/support/arbejdsvejl/S2000_CF2000.html?ID=159

Du kan også se dette til reparationer:
http://www.skalflex.dk/produkter/pudssystemer/netpudsrenovering.htm

Vil du ikke kunne benytte nogenlunde denne metode for at reparere de omtalte områder? Så kan du slutte af med at male hele facaden.

 Check min opskriftsside

Hej

Jo måske kan jeg bruge det sidste produkt du linker til, men mon der bliver stor forskel fra den overflade hvor vandskuringen ikke er faldet af?

Det er meningen at huset skal males næste forår/sommer. Derfor vil jeg gerne have rep. vandskuringen hvis man kan sige det sådan.

Nogen der kan dele sin erfaring med hvordan jeg griber opgaven an? Hvad skal jeg bruge af materialer og evt. arbejdsgang for at få det bedste resultat?

Håber i vil dele jeres erfaring?

vh.
Christian
hej læs evt. en tråd jeg har startet "alternativ til kalk på murværk" se det svar der ligger fra "mur&malling" han har lagt nogle links, der omhandler vedligehold og rep. af ældre bygninger... håber der er noget du kan bruge smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også