Kugleleje til klipper

Har en Simplicity havetraktor. Har problemer med den aftagelige klipper.
Hver gang klipper sættes i gang kommer der en meget skurende lyd fra den ene side af klipperen, og efter kort tid ryger det også omkring den ene af de lodrette "aksler". Tror det skyldes problemer med et kugleleje eller lignende. Har smurt med fedt (er bange for at jeg er kommet for sent igang med dette), men det hjælper ikke.
Kan det betale sig at få dette lavet eller skal jeg se om jeg kan købe en ny klipper enhed?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lejerne kan købes ved de fleste maskin foretninger men der er et lille problem med de lejer inder og ydre diameter er standart men lejets brede er næsten altid smallere så skal der sims til for at få det til at virke ordentligt
Hej hvis jeg var dig ville jeg få det lavet inden det går helt galt,lejren kan køre så varm at den ikke kan skilles ad fra akslen der går til kniv,og så koster det kassen.Det eksmek skriver om lejre passer ikke helt,hvis der et nr som der er på de fleste lejre er det ingen problem at få dem magen til,men hvis jeg var dig ville jeg skille det ad inden start her i sæson,det er nemmere end du tror.Tag evt billede af det som du skiller det ad.Så kører det i olie.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis