hjæp til havetraktor.

hej
har en gammel havetraktor af mærket Rally.
jeg har det problem at jeg ikke kan få starte den da det er ligesom der ikke kommer nok strøm til start motoerne.
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre.
håber der nogen der vil hjælpsmile

gerne nogen hurtig svar da jeg har bro for den..
Mvh jonathan

hvor skal man endtlig ligge tråde der har med havetraktor/plæntraktor henne??

mvh jonathan


hej har en gammel havetraktor af mærket Rally.... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så kunne løsningen være at investerer i en lader!?

Træd ikke på mine ledninger :o)
hej
tak for hjælpen.
der er stadig væk problemer med mit battri der kommer ikke strøm på det når jeg oplader, jeg sætter det til min fars bil og lader det stå og oplade men der kommer ikke strøm på. battriet er højste to månder gammel og er ikke blevt brugt særlig meget.

Mvh jonathan

mvh jonathan


hej
tak for hjælpen.
men der stadig væk problemer med det.
når jeg sætter det til at oplade til min fars bil og lader det stå et stykke tid. kommer der stadig væk ikke strøm på. battriet er højst 2 månder gammel.

Mvh jonathan

mvh jonathan


Hej Jonathan.
Er der noget syre på det batteri eventuelt for lidt. Når du piller propperne af skal syren dækker cellerne, husk at du ikke må have åben ild i nærheden når du kigger ned i hullerne skal du bruge en lommelygte hvis du ikke kan se ! Hvis der skal noget vand på må du kun bruge Destileret vand, hvis du hælder almindeligt vand på kan du recikere at det explodere op i hovedet på dig, og så er det batteri ikke mere værd. Du vil nok heller ikke se så køn ud i hovedet mere.
Og så vil jeg fortælle dig at hvis dit batteri har været udsat for frost medens det var afladet kan cellerne være brudt sammen.
Det er nok ikke den bedste form for ladning hvis du kobler dit batteri til din Fars bilakomulator uden at motoren er igang. Og jeg er ret sikker på at din Far ikke syntes at det er en god ide at motoren skal stå startet for at du kan lade dit batteri op.

V.h. Håndværkeren
hej
tak for hjælpen.
nu virker det igen. det var ret underligt men lige pludslig startet den bare første gang jeg prøvt så nu køre det igen.smile
tak for hjælpen.

Mvh jonathan

mvh jonathan


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis