Tja, hvis du insisterer, så kan du vel lige bore et hul med hvad du nu engang har ved hånden, og så derfra prøve med bajonetsaven, men jeg håber ikke det er en meget høj styrkeklasse af beton, fordi så kan man slet ikke holde fast i saven, selv med en diamantklinge har jeg haft problemer med at styre værktøjet i mit hus' gamle beton.
Men køb et par billige klinger og se om det kan lade sig gøre, hvis det kan, så skal du jo "bare" skalere op, dvs. købe flere eller bedre klinger og/eller værktøj, hvis ikke så må du jo finde på en anden løsning.
Men lad det nu lige være sagt at bajonetsaven NORMALT arbejder med en hastighed der er meget større end hvad du gerne VIL arbejde med når du skal skære i beton, da det er de lange seje træk der virker, ikke de hurtige små ryk (er også årsagen til at du ikke skal bruge slagbor når du bruger borekopper i beton) , så du skal nok ikke regne med at du kan gøre det med en sav til 150 i jem og fix.
Hvis jeg var dig ville jeg nok hellere vælge at bekæmpe støvet og bruge et par diamantklinger og en vinkelsliber eller rillefræser, men det koster som sagt højest lidt blå mærker og nogle klinger at prøve med bajonetsaven.