service pack 2 på kopi af windows

Hej.

Er der nogen der har erfaring med eller ved om det kan lade sig gøre at installere service pack 2 på en uoriginal windows kopi?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke, hvad lav-det-selv.dk's politik er omkring piratsoftware, men jeg kan forestille mig, de ikke tillader den slags spørgsmål smile

Hvis jeg var dig havde jeg googlet sagen i stedet.
Hej Kro

Jeg tror at det mere er op til os brugers moral.

Hvis jeg kendte svaret på spørgsmålet, ville jeg aldrig selv lægge det her ud.

Der er et par artikler der måske kan hjælpe Guffi, i PC planet Nr.2. 21/1-21/2-08.

Men om det er noget som kan hjælpe ham ved jeg ikke.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Mener ikke man kan opdatere på Bill Gates side, uden at skulle undersøges om ens win er ægte..

Der kommer vist en popup om at ens win er uægte, hvis man forsøger...

Men service pack 2, kan jo selvfølgelig hentes via et torrents program..rolleyes
Det kan sagtens lade sig gøre. Windows genuine advantage tool tror at det er en ægte version du sidder med.
Citat fra Pokemon

Det kan sagtens lade sig gøre. Windows genuine advantage tool tror at det er en ægte version du sidder med.

Ikke de tilfælde jeg kender til.. Der kom en popup, hvor det stod at din verison er uægte og forsøget på opdatering stoppede... Samt der i opstarten af win, stod at det var en uægte kopi af win, der er på puteren... Men alt virkede stadig....
Annonce
Citat fra billito

Ikke de tilfælde jeg kender til.. Der kom en popup, hvor det stod at din verison er uægte og forsøget på opdatering stoppede... Samt der i opstarten af win, stod at det var en uægte kopi af win, der er på puteren... Men alt virkede stadig....

Det kan godt være at du ikke kan, men det kan jeg. wink Om du ikke gør det på den riktige måde, så bliver det som du beskiver.
De kan fra Microsofts side ikke se om din version er ægte eller om det er en kopi.. Det eneste de er intresserede i, er om din produktnøgle er korrekt.. Find én der virker, og du kan opdatere dit Windows til SP2..
Tja, et alternativ kunne være at få en version af Win, der allerede har SP2 fra starten.. Men hvilke verisoner af Win har ikke SP2 i sig..
Eller hvilke har..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis