Stonewall (også kaldt stenvæg)

Hej Alle.

Er der nogle der ved hvor man kan købe det såkaldte stenvæg / stonewall ??? .. Jeg har ledt og ledt .. har fundet et sted og der kostede det 700 Kr. pr. m2 .. kan det virkelig passe ??

Og er der nogen der har erfaringer med at sætte sådan noget op ? .. noget man selv skal gøre eller have en håndværker / murer til ??

Mvh. Anders
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Må desværre skuffe dig med at det nok er prisen, du kan jo altid handle 10 % af.

Monteringen kan du selv klare, det er ikke andet end glasfiberplader der har mønster som sten eller hvad du nu vælger, jeg har for nylig monteret for en af mine kunder, 25 m3 på en dags tid.

De kan tilskæres som du vil og skrues op på enten forskalling eller som i mit tilfælde en spånpladevæg, skruehuller og samlinger lukkes med acrylfuge og males med en medfølgende maling, intet problem.

Det man sparer i Jem og Fix bruger man i x-tra tid
Hej

Der findes forskellige pladeløsninger. De fører fx en hos www.bauhaus.dk og det er en glasfiberpladeløsning som beskrevet isidste indlæg. De er sikkert også forskellige andre, prøv på www.google.com

En anden lidt mere autentisk løsning er den de fx føre hos www.kongebro.com her er der tale om en ægte sten der er lagt i beton som så læbes op på vægen. Men check lige om din væg er solid nok....... Det ser rigtig godt ud... Så den på byggemessen i fredericia i uge 9.

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hejsa,

Ved du evt. hvad det fra kongensbro koster pr. m2 .. det var nemlig rigtig sten jeg tænkte på .. eller ja så det ikke er glasfiber
Nej, men ring og snak med dem.

De er ret flinke....

MVH Njord
Yesh mand! .. mine bønner er hørt.. har lige fundet et sted på nettet hvor man kan købe stonewall til kun 379 kr. pr. m/2 !!

og det er i den rigtige sten-format lige som jeg søger .. må hellere tage over og se det inden, men det virker godtnok billigt i forhold til hvad jeg kan se alle andre steder..

http://www.rest-lageret.dk/stonewall.html

Mvh. en glad anders !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
www.abelona.dk har også flere muligheder i forskellige prislag.

~ Buch

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Hejsa,

Abelona.dk ser også ret attraktiv ud, har et lidt større udbud end rest-lageret.dk -men er til gengæld også lige en tand dyrere mig at se. Hmm jeg overvejer lige sagen smile ..

Tak for tippet buch smile
En anden mulighed er www.bostone.dk, håber dette kunne hjælpe ?

Vh

morfar
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej ja jeg fik et firma som heder Anlægskunstneren til at bygge min væg i stuen med de såkaldte stenpaneler og de lavede også mine vægge i brusekabinen med nogle nye stenprodukter de havde som er sten men ligner træ super flotte og væggen i stuen helt vildt, de tilbød at give mig en instruktion i opsætning, men jeg valgte at de skulle sætte det hele op og det er jeg glad for, det gik for det første stærkt og ja der er ikke en finger at sætte på det arbejde de har lavet..De har også et stort og spændene udvalg og mange produkter som jeg ikke har set andre steder.
Hej fra Thomas.
Web. www.anlaegskunstneren.dk

<p>Hej fra Thomas.</p>
Hvad angår prisen så lå den på omkr. 500kr. for de produkter jeg valgte,

Hej fra Thomas.

<p>Hej fra Thomas.</p>
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også