Stonewall (også kaldt stenvæg)

Hej Alle.

Er der nogle der ved hvor man kan købe det såkaldte stenvæg / stonewall ??? .. Jeg har ledt og ledt .. har fundet et sted og der kostede det 700 Kr. pr. m2 .. kan det virkelig passe ??

Og er der nogen der har erfaringer med at sætte sådan noget op ? .. noget man selv skal gøre eller have en håndværker / murer til ??

Mvh. Anders
Hej Alle. Er der nogle der ved hvor man kan... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen,

Jeg får stadig beskeder fra denne tråd, men kan nu godt lukke denne :) .. jeg har for nyligt købt hos www.stone-wall.dk og det ser fantastisk ud ... stone-wall er virkelig et hit i hjemmet ..
Hvis du vil have hjørnesten så har bostone disse. www.bostone.dk vh morfar
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg købte hjørner hos stone-wall.dk også .. men ellers kan man bare tage de enkelte sten og skære dem ligesom når man skærer fodlister rundt om hjørner... begge ting kan lade sig gøre uden problemer ...
Jeg er netop blevet færdig med at sætte 10 m2 Highland Black op fra Abelona. Opsat på spånplade m. 8mm kam. Vigtigst er forberedelsen: at skrabe alle ujævnheder af ved at køre bagsiderne af to sten mod hinanden. Det jeg gjorde var at knække de værste skæve kanter af, så stenene var lige hele vejen rundt. Derefter tegnede jeg streger på væggen og brugte murersnor for at rækkerne blev nogenlunde lige. Til det anvendes tændstikker eller kiler. Men ja, der skal bruges en fliseskærer, det er dog intet problem.

Mvh

Benjamin Wulff

Annonce
Har nogen af jer billeder af de opsatte vægge ?. Jeg er selv blevet forhandler af disse fantastiske sten og endnu ingen kunder der har sendt billeder af resultatet :-)

Vi har dog udstillet på messer og hjulpet med opsætning, men ikke set resultater fra kunder :-)

Mikkel
Der er masser af billeder af markedets største udvalg og, uden sammenligning, absolut mest vellykket stenvægge, skalsten og stenpaneler.
100% fremstillet i Grækenland.
Billeder af stenvægge i forskellige miljø i Danmark og Grækenland. Desuden finder du priser, vægt og mål.
http://www.abelona.dk/

Abelona Søren 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også