En dejlig dag på nordsøen.

Så har vi lige en lille storm igen. Middelvinden er 26-28 m/s og i stød på 34 m/s. Så lige under orkan(35 m/s).
Jeg håber at i vil nyde billederne..

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ups jeg var vist i det forkerte forum.
Det skulle have været under lav båd.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

jo tak, men det ser bedre ud live.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Flemming, sidder du på båden nu med en eller anden mobil internetforbindelse?

Hvis du gør det, har du så mulighed for at tage et videoklip af det? Hvis du kan dét, så kan jeg prøve at finde på en måde at vise det her på siden. Det ville være fedt!

Mvh. AllanE
Det ville jeg gerne, men jeg har ikke mit video kamera med.
Mit kamera kan ikke tage video. Jeg har selv tænkt på at det ville have været godt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Bølgerne er 7-9 meter høje.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det kan være skrappe sager at bevæge sig rundt på Nordsøen.
Jeg oplevede det på det gode skib, MS Winston Churchill og senere Dana Anglia en del gange.
Især Dana Anglia er et ret stort skib, men i en hylende storm fornemmedes den nu ikke særlig stor, faktisk mest som en tændstikæske.
Har også været med til total havblik et herligt sommerdøgn. Det var langt mere afslappende! :-)
Men det er svært at få lavet billeder, der rigtigt viser voldsomheden.

Med venlig hilsen
ktm

 

Så er der lige lidt flere billeder..

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvad er det for et skib du sidder i?
Det ser ud som om du er på vej til en boreplatform!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja vi ligger bare her ude, og kigger på dem.
Det er i et vagtskib.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis