Hvilket mærke af gulvvarmesystem skal man vælge?

Jeg er i gang med at lægge et komplet gulvvarmesystem i mit hus og er nået til at skulle købe shunt, regulator, manifold og jeg skal gi' dig... Altså alt hvad der har noget med fordeling og styring at gøre.

Nu har jeg kigget lidt på lavprisvvs.dk og kan se, at der er flere forskellige komplette systemer at vælge imellem. Så tænkte jeg, at Danfoss tager man ikke fejl af og så må jeg bare betale lidt mere for mærket

MEN...

Danfoss systemer er næsten det BILLIGSTE! Så nu undre jeg mig!

Trådløs gulvvarme anlæg til 6 rum:
[LIST]
[*]Wavin: 8.214,-
[*]Danfoss: 9.700,-
[*]DVI: 9.799,-
[*]Roth: 11.199,-
[*]Wirsbo: 13.865,-[/LIST]
Er Danfoss også det næst-dårligste af de 5? Så vidt jeg kan se, er der ikke den store forskel på systemerne.

Hvad er mest "fremtidssikret"?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej

jeg ville helt klart vælge danfoss det er et virkeligt godt produkt har sat rigtig mange af dem op og de dur bare, plus at man har mangel muligheder med hensyn til styring. Et roth anlæg er magen til danfoss bare i en anden farve så de to er hinanden lige gode. wirsbo er bestemt os et godt produkt men i den dyre enden..
wavin syndes jeg ikke rigtig om det er for klosset og gir ik de samme muligheder efter min mening.. Det sidste mærke kender jeg ikke meget til..

altså når alt kommer til alt vil jeg bestemt sætte penge i et danfoss anlæg..

mvh steffens.
Når du sammenligner dem så skal du lige være opmærksom på at Danfoss systemet IKKE inkluderer rumtermostater i modsætning til de andre på lavprisvvs.dk. Det er en mer omkostning på 3-6.000 kr afhængig af hvilken du vælger. Så derfor er Danfoss ikke så billig som det kunne se ud til.
Hvad så med Pannex som vvseksperten sælger. er de noget der dur? skal bruge til 8 kredse som koster 7795kr
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis