kørelys virker ikke

jeg har en opel vectra fra 90 der virker køre lyset ikke på for lygterne mere baglygterne virker godt nok er der nogen der ved hvor jeg skal finde fejlen mvh.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad har du kikket efter.. Ofte går pærene i par fordi de har ca. samme levetid?
Så tjekker du stelforbindelse ved lygterne og så ved relæet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Problemet på min vogn med kørelys, er gerne at sikringen og holderen er nedsmeltet.
Kørelys er en gennemført syg konstruktion, men desværre meget nyttig. Det er dømt til at give besvær.

Med venlig hilsen
ktm

Citat fra ktm

Problemet på min vogn med kørelys, er gerne at sikringen og holderen er nedsmeltet.
Kørelys er en gennemført syg konstruktion, men desværre meget nyttig. Det er dømt til at give besvær.

pærerne er ikke sprunget de virker når jeg tænder lyset sikringerne er heller ikke sprunget jeg er i tvivl om hvor releet til køre lyset sidder jeg vil prøve og rense stel forbindelserne
Kik engan inde bag lygten og se om forbindelsen er hoppet af det kan ste nogen gange at stikket falder ud...
Hej
Kørelys relæet på Opler er kendt for at gå i stykker (svag konstruktion ) og det er der fejlen skal findes. relæet sidder oppe bag instrumenterne på højre eller venstre side af ratstammen. det er en lille sort box med et multistik.Sidder som regel fast med en fjederclips på ratstamme konsollet.
Find boksen - afmonter den og tag printpladen ud og lod forbindelserne ved de interne relæer igennem - hvis du ikke kan det så køb en ny kørelys automatik hos Opel.
Hilsen "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
Citat fra polobjørn

Hej
Kørelys relæet på Opler er kendt for at gå i stykker (svag konstruktion ) og det er der fejlen skal findes. relæet sidder oppe bag instrumenterne på højre eller venstre side af ratstammen. det er en lille sort box med et multistik.Sidder som regel fast med en fjederclips på ratstamme konsollet.
Find boksen - afmonter den og tag printpladen ud og lod forbindelserne ved de interne relæer igennem - hvis du ikke kan det så køb en ny kørelys automatik hos Opel.
Hilsen "
autoelektrikkeren"

ok det prøver jeg tak......
hilsen gravemesteren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis