Badeværelse

Hej

Jeg har lige været i gang med at renoverer mit badeværelse en smule.. nyt gulv, håndvask og brusehjørne. Men der er stadig lidt finish, og her håber jeg, der er nogle som kan hjælpe med råd:

[LIST]
[*]Jeg har væghængt toilet. Min skylleknap, som er i hård plastik, er meget gul. Kan jeg spraymale den?
[*]Der er en del gamle borehuller i fliserne på vægen. Hvad kan jeg fylde dem ud med?
[*]Jeg er blevet rådet til ikke at bruge silikonefuge i brusehjørnet, da den kan blive ”grim”, men jeg mener at den skal bruges mellem gulv og væg. Er det korrekt? [/LIST]
På forhånd tak for hjælpen smile

Mvh

/Mette
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1. ja du kan godt spraymale din skylleknap men jeg ville nok heller skifte den helt ud hvis det var mig... sådan en skylleknap koster jo ikke mange håndøre på nettet.

2. "Der er en del gamle borehuller i fliserne på væggen" umuligt at fixe så vidt jeg lige kan se desværre.... køb nogle knager og sæt det hvor der er huller biggrin

3. ja du skal bruge silikonefuge i brusehjørnet, og det er rigtigt at den sikkert bliver grim efter nogle år men så skifter man det altså "bare"
Hej PMA

Tak for svaret.

Så vil jeg gå i gang med silikonefugen

Jeg har ikke rigtig mod på at skifte skylleknappen, da dem jeg kan få ikke er samme model og ofte med 2 knapper. Så jeg tror, jeg i første omgang prøver spaymalingen. wink

Vedr. borehullerne, så sidder de meget højt, hvilket gør at knager ikke er en mulighed. Jeg ønsker heller ikke at skulle til at fjerne de enkelte fliser... håber der er nogen som har en anden løsning???
Kunne du ikke lige prøve at tage et billede af borehullernes placering. Det er lidt svært at komme med kreative pynte-forslag uden at vide præcis hvor i badeværelset hullerne er placeret.
Jeg får lige taget nogle billeder i eftermiddag og lagt her ind.
Så har jeg fået taget et billede af hullerne i fliserne. De er efter den gamle brusestang, og jeg håber så, at der nogen som har et godt forslag til, hvordan man dækker dembiggrin
Annonce
det er nok ikke muligt at lave det sådan at det ikke kan ses, men hvorfor prøver du ikke at putte silikone i dem, hvis det ikke kan accepteres, kan du krasse det ud igen.
Citat fra M. Sørensen

Så har jeg fået taget et billede af hullerne i fliserne. De er efter den gamle brusestang, og jeg håber så, at der nogen som har et godt forslag til, hvordan man dækker dembiggrin


hva med hvid flise fuge... !

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Hej
Jeg skal i gang med en tilbygning i mit sommerhus

Hvor får jeg det bedste overblik over hvilke regler der skal overholdes?

Byggereglement?

Venlig hilsen

Troels
Citat fra Troels1

Hej
Jeg skal i gang med en tilbygning i mit sommerhus

Hvor får jeg det bedste overblik over hvilke regler der skal overholdes?

Byggereglement?

Venlig hilsen

Troels


Hej,
Jeg ved ikke om disse links kan være gavnlige...
http://www.sbi.dk/
http://www.ebst.dk/br08.dk

mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis